loading...
فروشگاه آنلاین سنگ نما ساختمانی www.stoneesf.com
stoneesf بازدید : 4 دوشنبه 11 تیر 1403 نظرات (0)

زیباترین خانه ای تاریخی ایرانی در کجا قرار دارد

 یکی از نما هایی که بسیار شناخته شده است نمای رومی می باشد که تاریخی عمیق و طولانی دارد هنوز در معماری مدرن؛ و در بسیاری از مکانها طرح نمای رومی  اجرا می شود، امروزه معماران و طراحان ساختمان از نمای رومی به عنوان یک الگوی طراحی الهام گرفته و آنرا  بروز میکنند.

نمای رومی کاشان

وقتی به خیابان امیر کبیر و سایر خیابان‌های اصلی شهر کاشان گذر می‌کنید، نمای رومی می‌تواند چشمان شما را نوازش دهد. این نماها به شکل زیبا و شکوهمند به سبک معماری رومی، در کنار همه زیبایی‌های دیگر شهر می‌درخشند.

با دیدن این معماری باور کردنی نیست که در ایران هستیم. آیا معماری تاریخی کاشان منحصر به فرد است؟ نمای رومی در شهر کاشان معایب و چالش‌هایی دارد، که باید به آن‌ها توجه کرد. نماهای رومی زیادی که در شهر کاشان می بینیم، شاید این موضوع مطرح شود که تقلید زیاد از فرهنگ اروپایی است. اما این معماری زیبا اصالت فرهنگی و هویت محلی شهر و بازارها را بیشتر می نمایاند. نمای رومی تصویر سلیقه ی شهری و سازه شهری مردم را تغییر داده است.

نمونه ای از زیباترین خانه های ایرانی که با سنگ تراورتن ساخته شده اند

  • خانه بهنام تبریز ...
  • خانه عباسیان کاشان ...
  • موزه آب یزد ...
  • عمارت ملک بوشهر ...
  • خانه تیمورتاش ...
  • خانه موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد در تهران ...
  • خانه تاریخی داروغه مشهد ...
  • خانه منطقی نژاد شیراز

چالش های متعدد نما های رومی کاشان

علاوه بر این، وجود نمای رومی ممکن است تعارض‌های فرهنگی اجتماعی را به وجود آورد. و منجر به تضاد بین اقشار مختلف مردم شود. به عنوان مثال، از دید بعضی افراد، نمای رومی ممکن است به عنوان نمادی از فرهنگ و تمدن کهن دیده شود. در حالی که برای دیگران ممکن است به عنوان یک نماد از تحمیل فرهنگی و تغییر زمینه ای در شهر دیده می شود.

استفاده از سنگ نما در ساختمان

استفاده از سنگ و سنگ نما در ساختمان‌ها یکی از عوامل اساسی و بسیار مهم در برقراری دوام و پایداری ساختمان‌ها می‌باشد. هرگونه سازه باید توانایی تحمل بارها و انواع فشارها و اهمیت مقاومت و دوام آن را داشته باشد و در این زمینه، استفاده از سنگ به عنوان یک جزء سازنده اصلی ساختمان بسیار مهم است.

یکی از مزایای استفاده از سنگ در سازه‌ها، مقاومت بالا و دوام آن می‌باشد. سنگ به علت ساختار معدنی و فشرده‌ای که دارد، قدرت نگهداری از فشار و کشش را دارا می‌باشد که این ویژگی‌ها باعث می‌شود که ساختمان‌های سنگی نه تنها در برابر نیروهای خارجی نظیر زلزله و شتاب آن مقاومت داشته باشند، بلکه به عنوان یک عامل مقاومت در مقابل حریق نیز شناخته می‌شوند.

چشم نوازی نماهای رومی

استفاده بیش از حد از نماهای رومی، اگرچه بسیار زیبا و چشم نواز است اما ممکن است عواقب منفی‌ای به همراه داشته باشد. و تعارضات فرهنگی را با خود بیاورد. سبک نمای رومی که با تزئینات کلاسیک و زیبای خود شهر و سازه‌ها را تزئین می‌کند، اما استفاده بیش از حد از نماهای رومی می‌تواند به تعارضات فرهنگی منجر شود. از طرفی، تعداد زیادی از نماهای رومی می‌تواند اصالت و هویت فرهنگی شهر را به خطر بیاندازد. و از بین بردن سلیقه‌ها و معماری محلی ایجاد نابودی و ناپایداری شهری را تسریع کند.

 

 

 

 

 

stoneesf بازدید : 3 پنجشنبه 31 خرداد 1403 نظرات (0)

دستگاه وارتر جت چیست

 

برش سنگ به معنی این است که سنگ های طبیعی را به گونه ای برش میزنند که برای استفاده در صنعت ساخت و ساز آماده شوند. در این مقاله از اصفهان سنگ با عنوان برش سنگ با واتر جت  به منظور افزایش آگاهی و به نوعی راهنمایی بر ای موضوع فراوری سنگ میباشد. سنگ های ساختمانی از گذشته دور سهم زیادی در صنعت ساختمان سازی داشته اند. اغلب سنگ هایی که در جای جای ساختمانی از آن استفاده میشود

دستگاه واتر جت

شاید با اصطلاح کوپ آشنایی نداشته باشید ولی سنگ های طبیعی که در ساختمان به کار می روند به شکل کوپ سنگ از معدن استخراج می شوندو البته به همان شکل قابل استفاده نیستند. از ابتدا شناخت سنگ، روش‌های متفاوتی برای آماده ساختن سنگ به منظور ساخت پناه‌گاه و پس از آن به مرور زمان ساختمان‌های مختلف ابداع شد. به عنوان مثال در سال‌های ابتدایی پس از کشف و استخراج سنگ، تنها با استفاده از وسایلی مانند پتک و چکش می‌توانستند تا حدودی سنگ‌ را از شکل و شمایل اولیه خود خارج کرده و سپس از آن بهره‌مند شوند.

 

 به مرور زمان و پس از گذشت سال‌ها، تکنولوژی به کمک بشر آمد. و تجهیزات گوناگون توانستند جایگزین کار یدی انسان‌ها شوند. این پیشرفت در سال‌های اخیر سرعت بسیار بالایی به خود گرفت و همگام با پیشرفت‌های علمی گوناگون، دستگاه‌های مجهزتری نیز وارد عرصه سنگ‌بری شد. یکی از جدیدترین تجهیزات سنگبری، دستگاه واترجت است.

 

کاربردهای دستگاه واترجت


صنایع هوایی


یکی از کاربردهای تکنولوژی واترجت، استفاده از آن در صنایع هوایی مانند شستشوی باند فرودگاه، لاستیک‌های هواپیما و بدنه آن است. همچنین از این دستگاه برای نظافت بخش‌های دیگر فرودگاه مانند پارکینگ و فضای سبز نیز استفاده می‌شود.


صنایع غذایی


تمیزی و نظافت در مراحل تولید، فرآوری و بسته‌بندی مواد غذایی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. بنابراین برای شستشوی بهتر مخازن و دستگاه‌های موجود در کارخانه‌ها معمولا از واترجت استفاده می‌شود.


عملیات شهرداری


در سال‌های اخیر شهرداری برای انجام کارهای مختلفی مانند شستشوی سطل‌های زباله، ماشین حمل زباله، اتوبوس‌ها، آمبولانس و ماشین‌های آتش‌نشانی از دستگاه واترجت بهره می‌برد.


رستوران‌ها


استفاده از واترجت در رستوران‌ها به این صورت است که بخش‌های داخلی و خارجی طبخ و سرو غذا، تجهیزات و ظروف بسیار بزرگ معمولا از این طریق شسته شده و به این صورت جرم‌های چسبیده به آن‌ها به راحتی از بین می‌روند.

 

صنایع سنگین




یکی از کاربردهای مهم واترجت، استفاده از آن در صنایع پتروشیمی، نفت و‌ گاز و صنایع ساختمانی است. به عنوان مثال تخریب بتن و برش سنگ از طریق دستگاه واترجت انجام می‌گیرد. همچنین شستشوی مبدل‌های حرارتی در صنایع پتروشیمی به وسیله کارواش‌های صنعتی و استفاده از دستگاه‌های فوق فشار قوی مانند واترجت انجام می‌پذیرد.

 

برش سنگ با واترجت چگونه است؟


همان‌طور که بیان شد، یکی از کاربردهای مهم دستگاه واترجت استفاده از آن در صنایع سنگ و ساختمان‌سازی است. به عنوان مثال تخریب بتن، برش سنگ و سرامیک و حکاکی بر روی آن‌ها توسط این دستگاه انجام می‌شود. که به دلیل جلوگیری از خرد و پودر شدن سنگ، در میان تولیدکنندگان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این دستگاه آب را با فشار بسیار بالا و به شکل کاملا متمرکز به سمت نازل هدایت می‌کند.

 نازل دهانه‌ای بسیار باریک است. که روبه‌روی قسمت‌هایی از سنگ که نیازمند برش و حکاکی است؛ قرار میگیرد. و آب را با بالاترین فشار ممکن به سمت آن نشانه می‌رود. نکته‌ای که در این قسمت بهتر است به آن اشاره گردد این است که، در مخزن دستگاه واترجت علاوه بر آب، ساینده های مختلفی متناسب با جنس سنگ یا سرامیک نیز وجود دارد. در این صورت ترکیب آب و ساینده، برش سنگ را بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

خرید سنگ های ساختمانی

خرید سنگ ساختمانی برش خورده از کارخانه می تواند به هزینه تمام شده خرید سنگ کمک زیادی کند. یکی از کارخانه های سنگبری که مستقیما سنگ های ساختمانی برش خورده را عرضه میکند، اصفهان سنگ با شماره های 09130000627- 03191010627 میباشد.

 

خرید سنگ نما و سنگ تراوتن از کارخانه  

 

دستگاه واترجت یکی از انواع دستگاه‌هایی است، که امروزه با پیشرفت تکنولوژی به انواع مختلف تجهیزات صنعتی افزوده شده است.

این دستگاه به دلیل کاربردهای متنوع و فراوان، به سرعت توانسته است به یکی از تجهیزات محبوب و پرطرفدار در عرصه‌های شغلی مختف تبدیل شود.

 

 

stoneesf بازدید : 2 پنجشنبه 24 خرداد 1403 نظرات (0)

همه چیز درباره سنگ تراورتن دلاوری

 ویزگی های مهم سنگ تراورتن دلاوری

سنگ دلاوری به عنوان یکی از تراورتن های روشن انتخاب مناسبی برای نمای ساختمان محسوب میشود. انتخاب درست سنگ ساختمانی در پروژه ساختمان سازی از اهمیت چشمگیری برخوردار است. سنگ ساختمانی نقش اساسی در زیبایی و ماندگاری ساختمان دارند. سنگ‌های با کیفیت، ماندگاری و زیبایی بیشتری دارند و می‌توانند به ساختمان شما زیبایی و استحکام بدهند.

انتخاب سنگ

چرا باید راجع به انتخاب سنگ اطلاعاتی داشته باشید ؟ زیرا عدم انتخاب درست سنگ ممکن است باعث افت کیفیت، بروز مشکلات ساختمانی و افزایش هزینه های ناخواسته گردد. سنگ دلاوری، یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های ساختمانی مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز است.

سنگ تراورتن دلاوری یکی از سنگ های عسلی با سورت‌های رنگی یکدست، یک انتخاب بی‌نظیر برای طراحی‌های مدرن یا کلاسیک است. این سنگ همچنین برای کسانی که اهمیت زیبایی و یکدستی در طراحی داخلی و خارجی محیط‌های ساختمانی را می‌پسندند، مورد توجه قرار می‌گیرد.

سنگ تراورتن دلاوری چه ویژگی های دارد؟

سنگ دلاوری یکی از سنگ‌های معروف در صنعت ساختمانی است، که به دلیل ویژگی‌های خاص و جذاب خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این نوع سنگ تراورتن دارای رنگ طبیعی عسلی است که برخوردار از سورت‌های رنگی یکدست می‌باشد. 

یکی از ویژگی‌های بارز سنگ دلاوری، مقاومت بالای آن می‌باشد. که از آن برای استفاده در نما ساختمان‌ها بیشتر استفاده می‌شود. علاوه بر این، ساب پذیری مناسب این سنگ باعث می‌شود که ظاهری درخشان و زیبا ایجاد شود. از این رو، با استفاده از سنگ تراورتن عسلی می‌توان به راحتی در نماهای رومی و مدرن استفاده کرد.

رنگ های مختلف سنگ دلاوری

سنگ تراورتن دلاوری یکی از سنگ‌های زیبا و منحصر به فرد است که در رنگ‌های مختلفی موجود است. رنگ عسلی این سنگ باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. زیرا این رنگ یک حس طبیعی و زیبا به سنگ می‌بخشد. سایر تم های تراورتن شامل: لیمویی، قهوه ای یا شکلاتی ، سیلور، خاکستری سیاه و سفید با رگه و بدون رگه .

همچنین تراورتن شکلاتی نیز از پر طرفدارترین رنگ‌های موجود در سنگ تراورتن دلاوری است. که ممکن است درخشش و زیبایی آن با ترکیب با سایر رنگ ها جلوه ای بینظیر به ساختمان شما بخشد.

ویژگی های منحصر به فرد سنگ تراورتن دلاوری

  • شفافیت
  • جلا یا انعکاس نور از سطح سنگ
  • قدرت واکنش
  • سختی سنگ فوق که بین 3 الی 4 است.
  • چگالی 2/71 گرم بر سانتی متر مربع

کاربردهای سنگ تراورتن دلاوری

سنگی مناسب برای مناطق سردسیر است که در برابر تغییرات جوی مقاوم است. سنگ دلاوری با کاربری های متفاوت برای نمای بیرونی ساختمان ، قرنیز دیوار، بغل پله ، سنگ نما ، کفپوش و دیوار پوش، کف استخر، حیاط و پاسیو، مسیر های رانندگی ، راهرو ها، پله و راه پله ؛ حمام و دوش آب ، شومینه و کانتر کابینت و آشپزخانه و ...از دیگر موارد استفاده از سنگ تراورتن دلاوری می باشد.

قیمت روز سنگ دلاوری

برای اینکه قیمت روز سنگ دلاوری یا قیمت سنگ ساختمانی را بدانید، باید به چندین عامل و عوامل مختلف توجه کنید که در تعیین قیمت این نوع محصولات تاثیرگذار هستند. این عوامل شامل انواع سنگ، میزان تقاضا و عرضه، کیفیت سنگ، محل تولید، توان رقابتی بازار، وضعیت اقتصادی کشور و تاثیرات بین المللی می‌شوند. 

کیفیت سنگ عامل مهم بر قیمت سنگ

وضعیت اقتصادی کشوری که سنگ‌ها را تولید می‌کند و یا مصرف‌کننده آن‌ها است نیز بر قیمت تأثیرگذار است. اقتصاد رونق‌بخش به عنوان عواملی که توانمندی خرید مصرف‌کنندگان را تأثیر می‌دهد، در تعیین میزان و قیمت سنگ نقش دارند. عواملی همچون تحریم‌ها، تغییرات قوانین تجاری، نرخ ارز و نیز تأثیرات بین‌المللی دیگر می‌توانند بر بازار جهانی سنگ‌های ساختمانی و قیمت‌ها تأثیر گذار باشند.

از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت سنگ تراورتن دلاوری، کیفیت آن می‌باشد. سنگ تراورتن با کیفیت بالا دارای عیوب کمتری است. به طور معمول قیمت بالاتری دارد.

مرکز خرید سنگ تراورتن دلاوری

 اصفهان سنگ بزرگترین و تنها تامین کننده مستقیم تراورتن دلاوری در کشور است. اصفهان سنگ یکی از برترین مراکز در صنایع سنگ میباشد. سنگ تراورتن دلاوری در اصفهان، به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای افرادی که به دنبال تهیه سنگ‌های ساختمانی با کیفیت و مناسب هستند، شناخته شده است. اصفهان سنگ به عنوان تامین کننده انواع سنگ‌های ساختمانی، به ویژه تراورتن دلاوری امکان خرید غیر حضوری برای مشتریان فراهم کرده است.

 

stoneesf بازدید : 4 پنجشنبه 17 خرداد 1403 نظرات (0)

خرید سنگ نمای کرم

چرا از سنگ کرم بیشتر در نمای ساختمان استفاده می کنند ؟

سنگ تراورتن کرم یکی از محبوبترین و پرکاربردترین انواع سنگ‌های ساختمانی است که به عنوان یکی از مصالح ساختمانی با زیبایی و مقاومت بالا شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز سنگ تراورتن کرم، مقاومت بالای آن در برابر فشار، سایش و حرارت است. این سنگ به دلیل سختی و مقاومت خود، بسیار مناسب برای استفاده در فضاهای باز و داخلی ساختمان‌ها می‌باشد.

همه چیز درباره سنگ کرم

 علاوه بر این، تراورتن کرم به دلیل رنگ خاص و جذاب خود، با تمامی رنگ‌ها و دکوراسیون دیگر همخوانی دارد و می‌تواند در طراحی و دیزاین داخلی و خارجی به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از سنگ تراورتن کرم در دکوراسیون داخلی و خارجی، به دلیل زیبایی، مقاومت و تنوع طرح‌ها، به عنوان یک گزینه متنوع و متراکم مورد توجه معماران و طراحان قرار گرفته است. این سنگ به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت ساخت و ساز به دست آورد و به عنوان یکی از بهترین مواد ساختمانی شناخته شود.

 کدام تراورتن ها رنگ کرم دارند

تراورتن‌های کرم رنگ یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای نمای ساختمان‌ها و فضاهای داخلی هستندتراورتن های کرم رنگ شامل  تراورتن حاجی‌آباد، تراورتن عباس‌آباد، تراورتن ابیانه، تراورتن تکاب و تراورتن طرق محمدی راد، همگی یکی از سورت هایشان رنگ کرم است.

و  علاوه بر زیبایی دارای مقاومت های فشاری نیز هستند. این سنگ‌ها با زیبایی و مقاومت بالایی که دارند، جذابیت زیادی برای استفاده در دیزاین نما و بناهای مختلف دارندرنگ کرم تراورتن امکان هماهنگی با دیگر رنگ‌ها و مواد ساختمانی را فراهم می‌سازد. از این رو برای ایجاد جلوه‌ای زیبا و متنوع در معماری و طراحی داخلی استفاده می‌شود. این تراورتن‌ها به خاطر تنوع طرح و زیبایی که در هر قطعه دارند، مورد توجه طراحان و معماران قرار می‌گیرند. و به راحتی می‌توانند برای ایجاد فضاهای زیبا و مدرن در نماها و فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرند.

تراورتن حاجی آباد

تراورتن حاجی آباد، یکی از سنگ‌های برتر در بازار سنگ‌های ایران، از منابع معدنی در شهر محلات استخراج می‌شود. این نوع سنگ دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، از روشن تا شکلاتی، می‌باشدسنگ‌های تراورتن حاجی آباد دارای تخلخل کمتری نسبت به سایر انواع سنگ تراورتن هستند که این ویژگی باعث افزایش مقاومت در مقابل فشار می‌شود. نوع تشکیل سنگ حاجی آباد، موجب شده این نوع سنگ سازگاری بالایی با هر ملاتی داشته باشد. قابلیت ساب‌پذیری این سنگ را بهبود بخشیده است. از نظر قیمت، سنگ حاجی آباد در رده سنگ‌های متوسط قرار دارد. و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای پروژه‌های مختلف باشد.

سنگ‌های تراورتن حاجی آباد برای استفاده در نمای خارجی و داخلی ساختمان، فرش پارکینگ، محوطه سازی و ساخت مصنوعات دکوراتیو مناسب هستند. این سنگ‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند استحکام بالا، قیمت مناسب‌تر، وزن کمتر و رنگ‌های زیبا هستند که آن‌ها را به گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در ساختمان‌ها تبدیل می‌کند.

تراورتن عباس آباد

سنگ عباس‌آباد به دلیل کیفیت و زیبایی بسیار بالا و طرح‌های منحصربفرد، قیمت بیشتری نسبت به سایر تراورتن‌ها دارد. کاربردهای این سنگ شامل استفاده در نما، دکوراسیون داخلی، نمای فرعی و محوطه‌سازی ساختمان است. ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند عدم جذب گرما، سطح خنک و سطح غیرلیز، آن را به گزینه‌ی مناسب برای کفپوش استخر و فضاهای خارجی تبدیل کرده‌اند. مقاومت بالای رنگ و دوام طرح‌ها، باعث شده که علاوه بر کاربردهای معمول، مانند نما، از این سنگ در فضاهای لوکسی نیز استفاده شود. بنابراین سنگ تراورتن عباس آباد به عنوان یک سنگ ساختمان با یک زیبایی طبیعی میباشد. که به نمای ساختمان شما را بشدت شیک نشان می‌دهد.

تروارتن طرق محمدی راد

سنگ تراورتن طرق دارای زمینه‌های متنوعی از کرم روشن، کرم تیره، بژ و شکلاتی است. که ممکن است رگه‌های قهوه‌ای و سیاه نیز در آن‌ها دیده شود. این سنگ مانند سایر تراورتن‌ها تخلخل دارد و از وزن سبکی برخوردار است. که برای اجرای نمای ساختمان‌ها و بخش های  مختلف دیگر  ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ دارای ویژگی‌هایی از مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و رنگ پریدگی، عایق حرارتی و صوتی، وزن سبک و چسبندگی خوب با ملات می‌باشد. استفاده‌های اصلی این سنگ شامل استفاده در نمای ساختمان، دیوارهای داخلی، راه‌پله‌ها، محوطه‌ها و درپوش و قرنیز می‌شود.

قیمت سنگ تراورتن کرم

قیمت سنگ تراورتن کرم یکی از موارد مهمی است که برای خریداران و کاربران این نوع سنگ، حائز اهمیت می‌باشد. این نوع سنگ با زمینه‌ای کرم روشن به‌عنوان یکی از محصولات محبوب در صنعت سنگ‌های ساختمانی شناخته می‌شود. به‌طور کلی می‌توان گفت که قیمت سنگ تراورتن کرم به عوامل مختلفی بستگی دارد.

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت سنگ تراورتن کرم رنگ آن است. به‌طور کلی مشخص است که هرچه سنگ روشن تر باشد، گران‌تر است.

علاوه بر رنگ، کیفیت و یکدستی سنگ نیز اثر زیادی بر قیمت آن دارد. سنگ‌های با سطح یکدست و کیفیت بالاتر معمولا قیمت بالاتری دارند.

همچنین، منبع و مکان استخراج سنگ نیز تأثیرگذار بر قیمت سنگ است. سنگ‌هایی که از منابع معتبر و با کیفیت استخراج می‌شوند، قیمت بیشتری دارند. عوامل دیگری همچون هزینه‌های حمل و نقل، هزینه‌های تهیه و فرآوری نیز در قیمت‌گذاری محصول تراورتن کرم تأثیرگذارند.

به‌طور کلی می‌توان گفت که تعداد زیادی عامل می‌تواند بر قیمت سنگ تراورتن کرم تأثیر بگذارد و بنابراین قیمت نهایی محصول ممکن است بسیار متغیر باشد. به عبارت دیگر، انتخاب و خرید سنگ تراورتن کرم نیازمند بررسی دقیق و شناخت عوامل مختلفی است که هر کدام می‌توانند بر قیمت آن تأثیرگذار باشند.

برای خرید مستقیم سنگ های ساختمانی و اطلاع از ویژگی های سنگ نمای کرم با شماره های 09130000627-03191010627 تماس بگیرید.

 

stoneesf بازدید : 6 شنبه 12 خرداد 1403 نظرات (0)

سنگ نما نوعی از مصالح سنگین و مقاوم است. که در ساخت و ساز و نمای ساختمان استفاده می‌شود. این نوع سنگ به جز این که از ساختمان حفاظت می‌کند، نقش زیبایی؛ را نیز ایفا می‌کند. به دلیل عمر بالایی که  این سنگ‌ها دارد، نسبت به بقیه مصالح بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند. این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های زیادی موجود است و انتخاب آن بر اساس نوع کارآیی در ساختمان و سبک معماری که مد نظر است، انجام می‌گیرد. این سنگ کاربردی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی برش می‌خورد و در موقعیت‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت سنگ های ساختمانی

انواع سنگ های نما

انواع سنگ نما از نظر طبقه بندی علمی، بر اساس فرم و شکلی که تولید شده است، به سه قسمت آذرین، رسوبی و دگرگونی تقسیم می‌شود. اسم تجاری این سنگ‌ها فرق می‌کند و بر اساس اسم معدنی که دارند نام گذاری شده اند. انواع سنگ‌های نما بر اساس شکل ظاهری و شرایط شکل گیری عبارتند از:

  • سنگ گرانیت
  • سنگ آهکی مثل تراورتن
  • سنگ ماسه سنگ
  • سنگ مرمر
  • سنگ مرمریت
  • سنگ کوارتزیت

نواع سنگ نمای ساختمان با قیمت

قیمت سنگ تراورتن به عنوان سنگ نما، هر متر مربع متغیر است.

قیمت سنگ چینی برای استفاده در نما، هر متر مربع تفاوت های زیادی با سایر سنگ های ساختمانی دارد.

نرخ سنگ به عنوان نما در بین سنگ‌های سوپر، هر متر حدود 1.5 الی 5 میلیون تومان است. این محصول در نوع سنگ‌هایی با کیفیت میانه، بین 500 هزار تومان الی 5،500،000میلیون تومان برآورد شده است. کیفیت پایین تر این نوع سنگ در هر متر مربع، قیمت کمتری دارد. نوع گران سنگ های نما، تراورتن آتشکوه و تراورتن ایساتیس است. و نوع ارزان ترین تراورتن با درجه دو و سه با مدل‌های لوشان، تکاب، حاجی آباد و ... به شمار می‌رود.

خرید سنگ نمای تراورتن با بهترین قیمت

 برای خرید سنگ نما تراورتن بهتر است؛ خریدمستقیم از سنگبری اصفهان سنگ صورت بگیرد. تا قیمت مناسب‌تر و با صرفه‌تری داشته باشد. خرید مستقیم سنگ باعث می‌شود.که دست واسطه‌ها و دلالان حذف شود و هزینه‌های جانبی نداشته باشد. خرید این سنگ هم به صورت حضوری و هم آنلاین از کارخانه اصفهان سنگ صورت می‌گیرد. اعتبار اصفهان سنگ به عنوان تولید کننده سنگ و مرکز فروش، همراه با مشاوره جهت کسب اطلاعات درست درباره سنگ های ساختمانی، کمک می‌کند، خریدی با کیفیت و مناسب داشته باشید.

برای خرید سنگ ساختمانی به این موارد توجه کنید:

  • آب و هوای منطقه خود را در نظر بگیرید
  • قیمت محصول
  • خرید از سنگبری معتبر
  • کاربرد مورد نظر
  • رنگ سنگ
  • آنالیز کردن سنگ
  • انتخاب نوع موج دار یا بدون موج سنگ
  • مرغوبیت سنگ
  • میزان آهک و نمک در سنگ

قیمت‌های  تقریبی و به روز سنگ‌های نما عبارتند از:

خرید سنگ نما مستقیم از کارخانه

برای خرید سنگ نما از کارخانه، می‌توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی اقدام کنید، سنگ مورد نظر را آنالیز کرده و بر طبق کاربرد مد نظرتان آن را انتخاب و با تماس با شماره های 09130000627-03191010627 سفارش دهید. انتخاب سنگ مد نظر از طریق غیر حضوری هم امکان دیگری است که اصفهان سنگ برای کاربران قرار داده است. واین موضوع باعث می‌شود بتوانید مستقیما با تولیدی سنگ تماس بگیرید و خرید به صرفه ای را انجام دهید. در اصفهان سنگ، سنگ‌ها از نظر سورت، جنس، رنگ و قیمت دسته بندی شده اند و می‌توانید سنگ انتخابی خود را با خیال راحت خریداری کنید.

خرید به صورت حضوری در کارخانه باعث می‌شود که با تنوع سنگ‌ها از نظر جنس، رنگ و قیمت مواجه شوید و سنگ کاربردی خود را سفارش دهید. خرید مستقیم از کارخانه اصفهان سنگ سبب می‌شود که خریدی با صرفه و با قیمت مناسب داشته باشید. زیرا این خرید بدون واسطه و هزینه‌های جانبی صورت می‌گیرد. خرید سنگ از کارخانه اصفهان سنگ به صورت خرده و عمده امکا پذیر شده است. و دست مشتری در انتخاب متراژ سنگ باز است و هر متراژی مد نظرش است، خریداری می‌کند.

  •  

 

stoneesf بازدید : 5 سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ده نکته در باره انتخاب سنگ نمای سفید

سنگ نمای سفید یکی از پر طرفدارترین و رایج ترین انتخاب برای نمای ساختمان است. که در میان سنگ های ساختمانی به عنوان بهترین و اولین انتخاب ها برای نما است. اما قیمت سنگ نمای سفید نسبت به سایر سنگ های ساختمانی بیشتر است. هر چند کاربرد های سنگ به عنوان نمای ساختمان قدمتی طولانی دارد.

در این مقاله از اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ نما قصد داریم به موضوع ویژگی های مهم سنگ نمای سفید بپردازیم.

سنگ نما ی سفید که امروزه از معادن ایران استخراج می شود. انواع مختلفی دارد. منظور از نمای ساختمان چیست؟ بخشی از ساختمان اطلاق میشود که در معرض دید افراد در معابر عمو.می قرار دارد. در واقع نما خارجی ترین بخش ساختمان است که به نوعی نشان دهنده ماهیت درونی ساختمان است. و به راحتی می‌تواند توجه افراد مختلف را به خود جلب نمايد. برخلاف گذشته، در حال حاضر نمای ساختمان به اندازه فضای داخلی آن اهمیت یافته است.

 

 امروزه طراحان فضای خارجی، نما را به عنوان شناسنامه بنا در نظر میگیرند. و آن را معرف هویت کلی ساختمان می‌دانند. به همین دلیل انتخاب سنگ نمای مناسب، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، و بهتر اینکه بر اساس اصول و قواعد کلی معماری و ساختمان‌سازی انجام گیرد. به علاوه این نکته نیز باید مدنظر قرار گیرد که نمای ساختمان‌ها به طور کلی، بر زیبایی و فضای شهر نیز تاثیرگذار است و هرچقدر سنگ نما با دقت و وسواس بیشتری انتخاب شود، بر جذابیت شهر افزوده خواهد شد.

سنگ تراورتن سفید


یکی از مشهورترين انواع سنگ‌های سفید برای نمای ساختمان، سنگ تراورتن سفید است. این سنگ با تخلخل بالا و وزن کم، گزینه مناسبی برای نمای ساختمان بوده و یکی از مشهورترین انواع آن، تراورتن سفید ابیانه است. از لحاظ هزینه نیز در حال حاضر بسیار ارزان و به صرفه است.


سنگ چینی سفید


سنگ چینی را می‌توان یکی از سفیدترین سنگ‌های موجود در بازار دانست. این سنگ در دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن باعث شده تا به یکی سنگ‌های مناسب برای استفاده در نمای ساختمان تبديل شود.

سنگ ترامیت سفید

ترامیت سفید یکی دیگر از انواع سنگ‌های‌ ساختمانی مناسب برای نما است. که از لحاظ ویژگی، مابین سنگ مرمریت و تراورتن قرار می‌گیردقیمت ترامیت سفید در مقایسه با سنگ‌های دیگر پایین‌تر است و به همین دلیل هم طرفداران خاص خود را دارد.


نکات مهم در زمان انتخاب سنگ نمای سفید


1)
زیبایی سنگ

 سنگ نما دائما در معرض دید قرار دارد، پس بهتر است زیباترین نوع آن مورد استفاده قرار گیرد.
2)
ساب پذیری بالا
هر چقدر صیقل پذیری این سنگ بالاتر باشد، درخشش آن نیز بیشتر خواهد بود.
3)
مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی
سنگ ‌نمای سفید همواره در مجاورت تغییرات آب و هوایی است و باید نسبت به چنین شرایطی کاملا مقاوم باشد.
4)
وزن پایین
 
سنگ در مقابل مصالح دیگر وزن بالاتری دارد، اما به هر حال بهتر است انواع سبک‌تر آن در نما مورد استفاده قرار گیرد.
5)
قیمت سنگ
 
سنگ ‌نمای سفید در مقایسه با رنگ‌های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است.
6)
عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید

سنگ نمای سفید نباید در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ شود.
7)
شرایط آب و هوایی ساختمان

 نوع منطقه‌ای که ساختمان در آن‌جا واقع شده است، در هنگام انتخاب سنگ اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.
8)
نظافت آسان
 
سنگ نما در معرض آلودگی قرار دارد و باید به راحتی تمیز شود.
9)
جذب پایین آب
سنگ ‌نمای سفید، بسیاری از اوقات در معرض برف و باران است. پس بهتر است آب کمی را جذب کرده تا باعث تغییر حالت سنگ نگردد.
10)
عایق صوتی و حرارتی
بهترین سنگ‌ نمای سفید سنگی است که در مقابل صوت و حرارت عایق مناسبی باشد.

قیمت سنگ نمای سفید

به طورکلی انواع مختلف سنگ نمای سفید، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. برخی از آن‌ها در دسته سنگ‌های نسبتا گران‌قیمت قرار گرفته و برخی دیگر قیمت مناسب‌تری دارند. به عنوان مثال سنگ نمای سفید مرمریت و چینی قیمت بالایی داشته و در مقابل، سنگ تراورتن و سنگ ترامیت ارزان‌تر هستند. برای نمونه، قیمت تراورتن ابیانه سفید و سنگ سفید کردستان سوپر که از نوع سنگ‌های ترامیت محسوب می‌شود بسیار مناسب‌تر از سنگ چینی سفید ازنا یا مرمریت سفید سبزوار است.

 

 

stoneesf بازدید : 6 یکشنبه 26 فروردین 1403 نظرات (0)

قیمت سنگ ساختمانی، برای کاربران صنعت ساختمان سازی همیشه موضوعی مهم بوده است. از جمله آیتم های تاثیر گذار بر این موضوع مواردی چون نوع ، برش، فراوری، رنگ ، مقاومت، سورت بندی ، متراژ ،منبع خرید ، حمل و نقل ، جلا و صیقل پذیری می باشد که تاثیر زیادی در قیمت سنگ ساختمانی دارد. در این مقاله از اصفهان سنگ قصد داریم به توضیح10عامل موثر در قیمت سنگ ساختمانی   بپردازیم.

1.    نوع

از میان انواع سنگ ساختمانی می‌توان سنگ های  گرانیت،سنگ مرمریت، سنگ تراورتن و مرمر را نام برد. که در این میان سنگ تراورتن کمترین و مرمر بیشترین قیمت را دارد. و با توجه به کاربری مورد نیاز هر سنگ مزایا و معایب خاصی دارد. 

2.                برش

سنگ ها پس از استخراج از معدن به صورت کوپ می باشند و جهت استفاده به عنوان سنگ های ساختمانی و بهره برداری برش داده می شوند.که این مرحله ازدشوارترین مراحل در فرآیند آماده سازی سنگ می باشد.

نوع سنگ و کاربرد آن از مهم ترین مواردی است که بر نحوه برش سنگ ها اثر گذارند. و برش سنگ قیمتی و یا نیمه قیمتی با برش سنگ های ساختمانی یکسان نخواهد بود. بالطبع دانستن این موضوع نحوه و ابزار برش متغیر خواهد بود.

3.                فراوری 

فراوری سنگ ساختمانی یک فرایند اساسی و مهم است. که به تمامی فرایند هایی گفته می‌شود که یک سنگ جهت نصب و استفاده در ساختمان، آماده می‌شود. ما برای فراوری سنگ ها، روش های مختلفی را میتوانیم استفاده کنیم. که با توجه به نوع سنگ، این روش های فراوری میتواند متفاوت باشد.

4.                رنگ

کانی ها مواد تشکیل دهنده ی سنگ و عامل تغییر رنگ سنگ ها بر روی کره ی سنگی می باشند و دومین عامل موثر در قیمت سنگ ساختمانی رنگ آن است. سنگهای طبیعی دو نوع رنگ دارند: رنگ اصلی و رنگ ثانویه 

رنگ های اصلی سنگ معمولاً به رنگ هایی گفته می شود که رسوبات در مرحله ی تشکیل سنگ ایجاد می نمایند. رنگ رسوبات ممکن است اولیه یا اصلی و یا ثانویه باشد. رنگهای اولیه رنگی هایی هستند، که رسوبات در موقع پوشیده و مدفون شدن در زیر رسوبات بالایی دارد.

و رنگ ثانویه نتیجه تغییرات بعدی است که در اثر هوازدگی رسوبات در سطح زمین بوجود می آیند. بعضی از رسوبات در موقع دفن شدن به علت وجود سولفید آهن سیاهرنگ هستند که بعدا به علت تبدیل به مارکازیت و یا پیریت خاکستری رنگ می‌شوند و بعضی دیگر به علت دارا بودن مواد ارگانیک به رنگ سیاه هستند که بعدا به علت تخریب عمل باکتری ها به رنگ خاکستری یا سفید در می آیند.

همچنین رسوبات قرمز که شامل اکسیدهای آهن یا می‌باشند در اثر احیا شدن با مواد آلی به رنگ خاکستری در می‌آیند. ماسه سنگها که در زمان مدفون شدن به رنگ سفید اند. ممکن است در اثر اکسید شدن کربنات آهن یا سولفید، در بعضی مواقع به رنگ قرمز درآیند. و بیشتر رسوبات تبخیری که به رنگ سفید یا خاکستری هستند، محتملا به همان رنگ باقی می‌مانند. با توجه به انواع سنگ و مصارف آن در صنایع ساختمان سازی، رنگ آن یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در قیمت سنگ ساختمانی می باشد.

سنگ های رسوبی از جمله مهم ترین سنگ های موجود در طبیعت هستند و شامل3  طیف رنگی می باشند. 

  • سنگ هایی با رگه ی طلایی دیده می شود، مقادیری از عنصر گوگرد دارند.
  • سنگ های مرمر که رنگ سفید آن ناشی از وجود فلدسپات ها، کلسیت و دولومیت می باشد. 
  • رنگ سیاه معمولاحاصل شرایط کامل وجود مواد آلی و شرایط باتلاقی سرد و دشتهای سیلابی سرد و دریاچه هایی که امواج کمی داشته و حفره های عمیق قاعده کم عمق با تجمع زیاد مواد آلی می‌باشند.

 

5.                مقاومت

مقاومت یک سنگ شامل سه بخش می شود:

  • مقاومت حرارتی: این ویژگی به عنوان یکی از ویژگیهای مهم سنگهای ساختمانی مطرح است. این ویژگی نشان دهنده توانایی سنگ در مقابل تغییرات دما و نقش اساسی آن در حفظ استحکام ساختمان است. برای استفاده از سنگ در محیط های با دماهای بالا یا تغییرات حرارتی قوی، مقاومت حرارتی به یکی از ملاکهای انتخاب و استفاده از سنگ می‌تواند تبدیل شود. 

انواع تراورتن ها برای استفاده در ساختمان مناسب هستند از جمله سنگ های تراورتن می توان به تراورتن طرق ، تراورتن دلاوری اشاره کرد

مرمریت از جمله سنگ هایی است که مقاومت زیادی در برابر حرارت از خود نشان می دهد. این سنگ در برابر اسید و در مجاورت با تغییرات آب و هوایی دچار تغییر در شکل ظاهری می شود. 

  • مقاومت ضربه ایی : به مقاومتی که یک سنگ در برابر ضربه دینامیکی مانند ضربه چکش یا افتادن جسم روی آن  از خود نشان می دهد مقاومت ضربه ای گفته می‌شود. معمولا هر چه سنگ دارای دانه بندی ریزتری باشد، سختتر است.

این خاصیت در سنگهایی که برای ساخت بندرها، کفها، پیاده روها و راه آهن به کار می‌رود، بسیار مهم است. مقاومت ضربه ای را شاید بتوان در خصوصیات کیفی سنگ دسته بندی کرد که یکی از عوامل موثر در قیمت سنگ محسوب می‌شود.

  • مقاومت خمشی:  به مقاومتی که یک سنگ در برابر فشار یکنواخت که باعث خم شدن سنگ می شود تحمل می کند گفته می شود.



6.                سورت بندی سنگ

سورت بندی در انتهای فرآیند تولید سنگ های ساختمانی انجام می گیرد. دقت در سورت کردن سنگ دقت و اعتبار آن کارخانه را مشخص می کند. در میان سنگ های ساختمانی، سنگ های گرانیت سورت زیادی ندارند و در مقابل سنگ های مرمریت سورت بندی بیشتری دارند. با توجه به عدم وجود استاندارد مشخصی جهت سورت بندی سنگ مرمریت در ایران اکثر کارخانجات تولید و فرآوری ، سورت بندی های سنگها را به صورت غیر اصولی و صرفا بصورت سلیقه ای انجام می دهند. 

اما در اصفهان سنگ پارامترهای زیل جهت سورت بندی و کیفیت سنگ مرمریت مورد استفاده قرار می گیرد:

  • نوع سنگ
  • حداقل تغییر در رنگ
  • ضخامت سنگ
  • پولیش سنگ
  • سالم بودن سنگ
  • استفاده از مواد با کیفیت در فرایند تولید
  • روش حمل مناسب

 

7.                متراژ سنگ مورد نیاز

محاسبه متراژ نمای ساختمان بر اساس نوع پروژه و نوع نما و قرارداد بین طرفین متفاوت است. در محیط خشک قیمت را بر اساس موارد زیر بررسی می نمایند:

  • متر مربع ساختمان
  • نوع نما
  • میزان سادگی یا پیچیدگی طرح
  • شرایط آب و هوایی

 

8.                  منبع خرید

 منابع مختلفی برای تامین سنگ در جهان وجود دارد ،ایران نیز به عنوان کشوری که از نظر معادن سنگ های ساختمانی غنی و پربار است، می تواند به یکی از بهترین و اصلی ترین صادر کنندگان سنگ های ساختمانی شناخته شود. معادن سنگ زیادی در ایران وجود دارد که خرید مستقیم از کارخانه اصفهان سنگ مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

9.                حمل و نقل سنگ 

حمل و نقل و بسته بندی هر دو از جمله اقدامات مهم در آماده سازی هر یک از انواع سنگ های ساختمانی می باشند که در ابتدا توجه به انجام درست حمل و نقل سنگ در تمامی مراحل از زمان استخراج تا تحویل به مشتری به عنوان سنگ نما بسیار حائز اهمیت می باشد .

10.            میزان تخلخل

در فرآیند ساب سنگ های با تخلخل بالا ،لازم است که از رزین زیادی برای پرکردن حفرات سنگ استفاده کرد که ممکن به مرور زمان این بتونه های به کار رفته در سنگ خالی شده و از زیبایی نمای سنگ بکاهد.

همچنین سنگ های با تخلخل بالا قابلیت جذب آب بالاتر و در نتیجه از مقاومت کمتری برخوردارند و ممکن است در اثر جابه جایی و اجرا دچار شکستگی شوند. یکی از راه های کاهش جذب آب در این سنگ ها چرمی کردن و یا فراوری با رزین و ماستیک است.

تخلخل و پوکی ها معمولا در پشت سنگ قابل مشاهده است اما حفرات برخی سنگ های تراورتن ، با تخلخل بالاتر را از مقطع نر آن نیز می توان تشخیص داد.

 

 

stoneesf بازدید : 9 یکشنبه 19 فروردین 1403 نظرات (0)

چرا سنگ سفید در ساختمان سازی طرفداران بیشتری دارد

سنگ نمای سفید از سنگ های بسیار محبوب در صنعت ساختمان سازی به حساب می آید،  سنگ های ساختمانی گستره وسیعی دارند و می توانند سلیقه افراد را پوششش دهند در این مقاله از اصفهان سنگ قصد داریم به معرفی انواع سنگ نمای سفید بپردازیم.

چرا سنگ نمای سفید محبوب است؟

با نگاهی ب اطرافمان متوجه خواهیم شد که رنگ سفید تنها در نمای ساختمان مورد استفاده قرار نمیگیرد بلکه در دیگر اجزای خانه و محل کار ،پاساژ ها، مراکز تجاری و... نیز به وفور دیده میشود.

 در واقع سنگ سفید به دلیل خنثی بودن، زیبایی و درخشش، ایجاد حس آرامش می کند و قابلیت ترکیب بسیار راحت با رنگ های دیگر در وسایل و عناصر مختلف را دارد. و یکی از دلایل این که طرفدران زیادی دارد همین موضوع است. برای نمای سا ختمان هم همین موضوع صدق میکند و سنگ های سفید از بازار فروش بهتری نسبت به سایر سنگ های ساختمانی با رنگ های سیلور  ، مشکی و کرم  برخوردارند.

رنگ سفید از منظر روانشناسی نشانه خلوص، پاکی و لطافت، طراورت و پاکیزگی  و مخالف سیاهی است. هرچند که در برخی از اقوام و ملل نیز چنین معناهایی از آن استنباط نشده و بالعکس، سفید را نشانه غم و مرگ  و اندوه می دانند و سعی میکنند از آن کمتر استفاده کنند .ا

 

انواع سنگ سفید در بازار ایران

 همانطور که بیان شد سنگ سفید ساختمانی در بسیار از نقاط جهان سنگی پر طرفدار است. و با وجود سنگ هایی با سنگ های با رنگبندی مختلفی مانند رنگ کرم، سیلور، مکی و سایر رنگ های سنگ که در صنعت ساختمان سازی وجود دارد. به قطعیت میتوان گفت که سنگ سفید در صدر محبوبیت در میان سایر سنگ های ساختمانی قرار دارد.

مشهورترین سنگ های سفید ساختمانی که بیشترین استفاده را در ساختمان سازی دارند به ترتیب به شرح زیر می باشد

سنگ تراورتن

سنگ تراورتن سفید برای نما

سنگ سفید مرمریت

سنگ سفید گرانیت

سنگ سفید ترامیت

سنگ سفید مرمر

سنگ سفید چینی

اگر تمایل دارید توضیحات کامل در این زمینه را مطالعه نمایید( مقاله خرید سنگ نما سفید )

سنگ تراورتن سفید یکی از انواع سنگ های بسیار محبوب و پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی به ویژه در تزیین نمای ساختمان است. در گذشته تراورتن را به عنوان سنگی نامناسب می شناختند ولی در حال حاضر با فرآوری هایی که روی سنگ تراورتن صورت گرفته است بیشتر عیوب سنگ تراورتن برطرف شده است. سنگ تراورتن سفید در حال حاضر ویژگی های منحصر به فردی دارد که از آن جمله می توان به مواردی چون وزن پایین ، ضد آب بودن و چسبندگی با ملات ، عایق صوتی و حرارت بودن این سنگ اشاره کرد.

 

 سنگ های سفید ظاهر زیبایی دارند و چشم نواز هستند، جذب گرما پایینی دارند. استفاده از سنگ تراورتن سفید موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند و از طرفی قابلیت ترکیب با رنگ های دیگر و ایجاد طرحهای منحصر به فردی دارد. تراورتن های سفید ابزار خوری خوبی دارند.

 سنگ مرمریت سفید

یکی از انواع سنگ های ساختمانی بسیار محبوب و پر کاربرد  برای فضای داخلی ساختمان مانند سنگفرش فضا داخلی ساختمان مانند سنگفرش فضا است.
سنگ مرمریت سفید 
یکی از انواع سنگ‌های بسیار محبوب و پرکاربرد به ویژه در فضای داخلی ساختمان مانند سنگ‌فرش فضا، تزئین دیوارهای داخلی، سنگ کابینت و کانتر آشپزخانه، سنگ پله و دیواره آن و پوشش کف و دیواره آسانسور به شمار می‌رود.

رنگ سفید این سنگ ناشی از وجود ناخالصی‌های متعدد در بافت آن است. که در صورت استفاده از آن در محیط‌های داخلی مانند سالن پذیرایی، لابی هتل‌ها، سالن‌های جشن و عروسی و…، علاوه بر آنکه بر روشنایی و زیبایی مکان مورد نظر می‌افزاید، در بزرگ جلوه دادن مکان‌های کوچک یا روشن‌تر کردن فضاهای تاریک و بدون نور نیز تاثیر به‌سزایی دارد.

سنگ سفید گرانیت

سنگ گرانیت سفید بروجرد، سنگ گرانیت سفید تکاب، سنگ گرانیت سفید نطنز و سنگ گرانیت سفید زاهدان.

یکی از بهترین گرانیت هایی ست که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد. گرانیت یکی از سنگ های پر سود و مقاوم است  که کاربردهای زیادی برای نما و ساختمان و دکوراسیون داخلی دارد.

خرید سنگ نما سفید از کارخانه

اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ نما یکی از بزرگترین تامین کنندگان سنگ نمای سفید و انواع سنگ تراورتن رنگی می باشد. برای خرید سنگ، خرید سنگ سفید، سنگ تراورتن و انواع سنگ های ساختمانی می توانید با شماره های 09130000627-031910627 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

stoneesf بازدید : 9 یکشنبه 20 اسفند 1402 نظرات (0)

نحوه نگهداری و شست و شوی سنگ تراورتن

یکی از سنگ های زیبا و کاربردی در صنعت ساختمان سازی سنگ تراورتن طرق می باشد. تراورتن طرق از سنگ های زیبا  ومتنوع از نظر طرح و رنگ می باشد. که مقاومت بالایی نیز دارد.

 معدن سنگ تراورتن طرق محمدی راد در انحصار اصفهان سنگ است. و به عنوان مرکز سنگ نما به صورت مستقیم تراورتن طرق عرضه میکند. سنگ تراورتن طرق یکی از بهترین سنگ ها برای اجرای نمای رومی است. از طرفی سنگی مناسب برای نمای خارجی ساختمان نیز می باشد.

مراقبت و شست و شوی تراورتن در فضای داخلی

سنگ ها برای خلق زیبایی و دوام کار در طراحی داخلی و خارجی به کار می روند. بیشترین سنگی که در نمای ساختمان استفاده میشود، عمدتا سنگ های تراورتن در فضاهای مختلف به کار می روند. برای حفظ شکوه و زیبایی سنگ ها نیز، نیاز به مراقبت و شستشوی سنگ تراورتن نما همواره حس میشود.

 

 شست و شوی سنگ تراورتن

 

مراقبت مناسب و شستشوی سنگ تراورتن باعث حفظ خصوصیات و درخشش و شکوه سنگ میشود. مهمترین نکته در این موضوع استفاده از مواد مناسب در شستشوی سنگ تراورتن است. با توجه به ویژگی های سنگ تراورتن استفاده از مواد شیمیایی قوی و قلیایی در شست و شوی آن توصیه نمیشود. محلول های خاصی برای شست و شوی سنگ طراحی شده است. که تنها استفاده از همین محلول توصیه میشود.

 

نکات مهم  شست و شوی سنگ

هنگام شستشوی سنگ حتما باید از پارچه و لوازم ضد خش استفاده کرد . از استفاده از آب داغ بر روی سنگ بپرهیزید.  سطح سنگ را با یک محلول تمیز کننده مناسب پاک کنید. و سپس با محلول شست و شوی سطح سنگ را تمیز کنید.

نکته مهم دیگری در شستشوی سنگ تراورتن باید مد نظر داشته باشید  کاری نکنید که موجب فرسایش سنگ شود.

شست و شوی سنگ نما

بهترین روش شستشوی سنگ تراورتن در فضای خارجی استفاده از روش دستی است. برای این کار یک برس نرم و یا یک اسفنج نرم را با مایع شست و شوی  مخصوص خیس کنید و روی سطح سنگ حرکت دهید. از برس های سخت و حرکت سخت روی سنگ خود داری کنید.

توصیه می شود سنگ تراورتن را به صورت منظم بررسی و تمیز کنید تا بتوانید آلودگی و لکه ها را به سرعت شناسایی کنید. برای شستشو لازم است سطح از هر گونه آلودگی یا ذرات خارجی پاک کنید. برای این کار میتوانید از مکش کاغذ جارو برقی استفاده نمایید ، سپس با استفاده از آب و مایع شست و شو ملایم سطح را بشویید.

انواع لکه و نحوه تمیز کردن سنگ تراورتن  

لکه ها معمولا با اندکی بی توجهی یا عوامل تصادفی بر روی سطح سنگ ایجاد می شود. انواع لکه ها می توانند از طریق رنگ های مختلف، مواد آلی یا غیر آلی، مواد غذایی و مایعات، کفش ها یا موارد شوینده استفاده شده برای تمیز ایجاد شوند.

بعضی لکه ها به صورت عمده و در سطح بزرگتر روی تراورتن شکل می گیرد و ممکن است بسیار و قابل تشخیص باشند. این نوع لکه ها معمولا ناشی از سبب هایی مانند غلظت بالای مواد شوینده ، ریختن مایعاتی که لکه زا هستند، می باشد . شما می توانید مقاله کامل در زمینه شستشوی سنگ تراورتن را در اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ نما با شماره 09130000627-03191010627 مطالعه نمایید. در این مقاله نحوه رفع کلیه لکه ها را بر روی سنگ عنوان شده است.  

stoneesf بازدید : 11 شنبه 12 اسفند 1402 نظرات (0)

معرفی سنگ تراورتن طرق

در این مطلب از اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ نما با شماره :09130000627-03191010627  به بررسی موارد خرید سنگ تراورتن طرق و استعلام قیمت روز سنگ تراورتن طرق از کارخانه می پردازیم . در سالهای اخیر خرید سنگ تراورتن طرق افزایش داشته است ودلیل این امر جایگاه ویژه ای است در صنعت ساخت و ساز دارد. دلیل این امر مزایای متعددی است که سنگ های تراورتن طرق دارند .

معرفی سنگ تراورتن طرق

اغلب سنگ تراورتن طرق را در  با حفره ای ریز و درشت و خطوط نواری شکل بر روی سطح آن می دانند. سنگ تراورتن طرق یکی از پر فروش ترین سنگ های نما دانست زیرا بهترین سنگ نما ی ر ومی در میان انبوه سازان همین سنگ نمای تراورتن است.

رنگ های سنگ تراورتن طرق

تراورتن طرق در رنگ های زیبایی مانند کرم، عسلی ، شکلاتی ، سیلور، عسلی از معادن مختلفی در منطقه طرق ، در نزدیکی شهرستان نطنز استخراج می شود. این سنگ سورت های مختلفی مانند سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو دارد. سورت سوپر سنگ تراورتن طرق که سفید ترین سنگ تراورتن طرق محسوب می شود. بالاترین کیفیت را دارد.

مزایای سنگ تراورتن طرق برای نما

ویژگی های مهم سنگ طرق رنگ و طرح عالی و متنوع که نظر بسیاری از معماران را به خود جلب کرده است .

تنوع در طرح و رنگ و زیبایی منحصربه‌فرد
تراورتن طرق دارای طرح و رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی است که می‌تواند نظر اکثریت معماران را به خود جلب نماید

تراورتن عباس آباد هم یکی از بهترین سنگ های نما است

تراورتن ابیانه از دیگر سنگهای سفید ساختمانی است

تراورتن طرق محمدی راد یکی از انواع سنگ نمای رومی است .


ساب‌پذیری بالا
این سنگ ساب‌پذیری خوبی داشته و به راحتی می‌تواند به درجه بالایی از شفافیت و درخشندگی برسد. به همین دلیل کاربرد آن در نمای ساختمان ظاهر بسیار چشم‌نوازی ایجاد می‌نماید.
وزن پایین
وزن پایین سنگ، در ترغیب خریداران به خرید سنگ‌ تراورتن طرق و استفاده از آن در نمای ساختمان‌ تاثیر به‌سزایی دارد.

مقاومت سایشی مناسب

سنگ تراورتن طرق مقاومت سایشی خوبی داشته و به همین دلیل قابیلت استفاده در مکان‌های مختلفی را دارد.
چسبندگی خوب با ملات
تراورتن طرق نیز مانند اکثر سنگ‌های تراورتن به خوبی به ملات می‌چسبد و برای کاربرد در ساختمان‌های چند طبقه گزینه بسیار مناسبی است.


عایق صوتی و حرارتی


سنگ تراورتن طرق به عنوان عایقی در برابر صوت و حرارت عمل می‌کند. ویژگی منحصربه‌فردی که بسیاری از سنگ‌های ساختمانی فاقد آن هستند.


مقاومت سنگ در برابر شرایط جوی و باران‌های اسیدی


این سنگ در برابر انواع شرایط آب‌وهوایی و باران‌های اسیدی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.


معایب سنگ تراورتن طرق


از معایب بزرگ سنگ تراورتن طرق می‌توان به تخلخل نسبتا بالای آن، شوره زدگی و واکنش در مقابل رطوبت به ویژه در مواردی که ملات آن با استفاده از آب شور تهیه شود، اشاره کرد.

بنابراین بهتر است این نوع سنگ در مناطقی مانند نواحی شمالی کشور که رطوبت بالایی دارند، کمتر مورد استفاده قرار گیرد. یکی دیگر از معایب این سنگ نیز قیمت نسبتا بالا در برخی از نمونه‌های آن است.

به طور کلی سنگ تراورتن طرق در مقایسه با تعداد زیادی از سنگ‌های تراورتن دارای قیمت مناسبی است، اما تنها در برخی از انواع آن به دلیل رنگ زیبا و فرآوری بسیار باکیفیت، قیمت سنگ اندکی بالاتر می‌رود.

هرچند این هزینه زیاد به دلیل ظاهر خیره‌کننده، کیفیت بالای سنگ و افزایش ارزش ساختمان به واسطه آن کاملا قابل توجیه است. به طور کلی از آن‌جایی که نقاط قوت سنگ تراورتن طرق بر نقاط ضعف آن برتری دارد، این سنگ توانسته است، طرفداران بسیار زیادی را در داخل و خارج از کشور جذب خود نماید.

 برای مطالعه کامل مقاله خرید سنگ تراورتن طرق نمایید .

 

stoneesf بازدید : 13 شنبه 28 بهمن 1402 نظرات (0)

 خرید انواع سنگ ساختمانی از کارخانه

 


خرید سنگ نما یکی از چالش‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیاری از سازندگان ساختمانی با آن روبه‌رو بوده‌اند. شاید به جرات بتوان گفت نمای هر ساختمان علاوه بر حفاظت از آن، یکی از مهم‌ترین و یا حتی اصلی‌ترین فاکتور در زیبا به نظر رسیدن بنا و حتی منطقه‌ای است که ساختمان در آن‌جا واقع شده است.

در نتیجه انتخاب و خرید یک سنگ نمای مناسب گزينه بسیار مهمی خواهد بود. هر چند در سال‌های اخیر مصالح گوناگون دیگری مانند چوب، کامپوزیت، شیشه، سرامیک، آجر و سنگ مصنوعی نیز برای تزئین بنا مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما سنگ طبیعی همچنان جایگاه بسیار بالایی در ساخت انواع ساختمان از جمله پوشش نمای آن دارد.

 امروزه انواع مختلفی از سنگ‌های ساختمانی برای تزئین نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند که از پر کاربردترین آن‌ها می‌توان سنگ‌ تراورتن و پس از آن سنگ‌های مرمریت، مرمر، گرانیت و چینی را نام برد. در این مقاله از اصفهان سنگ با شماره تماس : 09130000627-03191010627 به عنوان بزرگترین تولید و تامین کننده سنگ نما به ارائه توضیحاتی در مورد ویژگی‌های یک سنگ نمای مناسب و معرفی انواع سنگ ساختمانی، خرید و قیمت سنگ ساختمانی آن می‌پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.


ویژگی‌های یک سنگ نمای مناسب
وزن پایین
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سنگ نمای مناسب، داشتن وزن سبک است. این خصوصیت در کنار چسبندگی با ملات، موجب عدم سقوط سنگ از ارتفاع خواهد شد.
چسبندگی خوب با ملات
یک سنگ نمای خوب به راحتی به ملات می‌چسبد و مانع جدایی سنگ از بنا می‌شود.
مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی
سنگ نما دائما در معرض گرما و سرمای هوا قرار داشته و در صورتی که مقاومت بالایی در برابر آن نداشته باشد، به راحتی دچار آسیب و تخریب می‌شود.
جذب آب اندک
از آن‌جایی که سنگ نما همواره در معرض برف و باران قرار دارد، لازم است تا آب بسیار کمی را به خود جذب نماید.


مقاومت سایشی و ضربه‌ای بالا
سنگ نما به دليل قرار داشتن در محیط بیرونی، هر لحظه ممکن است در معرض سایش و ضربه قرار گیرد. در نتیجه باید در مقابل این موارد کاملا مقاوم باشد.
عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
سنگ نما دائما در مواجهه با نور خورشید قرار داشته و نباید به این دليل دچار تغییر رنگ گردد.
سنگ‌ نمای تراورتن
سنگ تراورتن نوعی سنگ رسوبی و تزئینی است که از رسوبات چشمه‌های آب گرم تشکیل می‌شود. در حال حاضر سنگ تراورتن به عنوان پرکاربردترین سنگ نمای ساختمان شناخته می‌شود. تراورتن یکی از انواع سنگ‌های ساختمانی با تعداد بالای معادن بوده که به دلیل مزایای متعددی که دارد، نظر بسیاری از سازندگان ساختمانی را به خود جلب نموده است. تنوع رنگی بسیار بالا، وزن پایین، چسبندگی خوب با ملات، عایق صوتی و حرارتی بودن، مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی، مقاومت و استحکام مناسب سنگ و عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید از مزایای متعدد این سنگ است.

 تمام این موارد موجب شده تا سنگ تراورتن در سال‌های اخیر به نام سنگ نما یا سنگ نمای رومی

رومی نیز شناخته شود. زیرا بناهای ساخته شده در روم‌ قدیم همگی با سنگ تراورتن ساخته شده و بعد از هزاران سال همچنان مستحکم باقی مانده‌اند.

 از معایب سنگ تراورتن می‌توان به حفره‌های ریز و درشت موجود در روی آن و درنتیجه جذب بالای آب در آن اشاره کرد، که در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از رزین اپوکسی و مواد دیگر تا حد بسیار زیادی برطرف شده است.


سنگ نمای مرمریت
سنگ مرمریت یکی از انواع سنگ‌های دگرگونی و رسوبی است که میزان زیادی از آن در پوسته زمین یافت شده و معادن بسیار زیادی نیز در نقاط مختلف کشور دارد. تنوع رنگی بسیار بالا، یکی از مزایای منحصربه‌فرد این سنگ است، به علاوه زیبایی و درخشش فوق‌العاده، مقاومت بالا در برابر حرارت، قیمت مناسب و کاربردهای متعدد آن نیز از دیگر مزیت‌های این سنگ به شمار می‌آیند.

 از معایب آن نیز می‌توان به مقاومت پایین در برابر شرایط جوی مختلف، جذب آب نسبتا بالا، مقاومت سایشی و فشاری پایین، عدم مقاومت در برابر مواد شوینده و اسیدی و تغییر رنگ در مقابل نور خورشید اشاره کرد.

 در نتیجه در هنگام خرید سنگ نما مرمریت چندان مورد استقبال واقع نمی‌شود، اما به دلیل زیبایی فراوان و تنوع رنگی بالای آن، این سنگ در برخی از ساختمان‌ها به صورت ترکیبی با سنگ تراورتن آن هم در قسمت‌هایی از بنا که همواره در سایه است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع بیشترین کاربرد سنگ‌ مرمریت به منظور کف‌پوش فضاهای مختلف، سنگ پله، سنگ کابینت و کانتر آشپزخانه، تزئین دیوارهای داخلی و هچنین قاب آسانسور است.


سنگ نمای مرمر
هرچند در حال حاضر سنگ مرمر به عنوان گران‌ترین سنگ ساختمانی شناخته شده و کاربرد اصلی آن نیز سنگ‌فرش فضای داخلی ساختمان‌های مدرن و لاکچری و همچنین اماکن مقدس مذهبی مانند حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه است، اما در برخی از مواقع برای خرید سنگ نما از سنگ مرمر نیز استفاده می‌شود. در واقع برخی از سازندگان یا مالکان برای تزئین نمای ساختمان‌های لوکس و مدرن خود، سنگ مرمر یا ترکیب آن با سنگ‌ تراورتن را ترجیح می‌دهند.

 سنگ مرمر زیبایی و درخشندگی بسیار بالایی داشته، به راحتی نور را از خود عبور می‌دهد و در رنگ‌های متنوعی یافت می‌شود. اما ظرافت این نوع سنگ، مقاومت سایشی پایین، عدم مقاومت در برابر  مواد اسیدی و آب و هواهای مختلف باعث می‌شود تا چندان برای پوشش نمای ساختمان مناسب به نظر نرسد. به علاوه قیمت بسیار بالای آن نیز باعث می‌شود تا تنها برای کاربرد در مکان‌های خاصی مانند سنگ‌فرش فضاهای داخلی مناسب باشد.

 


سنگ نمای گرانیت
سنگ گرانیت یا خارا یکی از انواع سنگ‌های آذرین است که از سرد شدن تدریجی مواد مذاب تشکیل می‌شود. گرانیت را می‌توان مستحکم‌ترین و مقاوم‌ترین سنگ ساختمانی دانست که در سال‌های نه‌چندان دور همواره در تزئین نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گرفت. در واقع تا قبل از برطرف شدن عیوب سنگ تراورتن، گرانیت مهم‌ترین گزینه برای پوشش نمای بنا بود. اما بعد از آنکه مشکلات تراورتن برطرف شد و سازندگان با بزرگترین عیب سنگ گرانیت برای نمای ساختمان یعنی وزن بسیار بالای آن آشنا شدند، دیگر کمتر کسی به خرید سنگ نما از نوع گرانیت تمایل نشان می‌دهد.

 البته به دلیل مزایای متعدد این سنگ مانند سختی بسیار زیاد آن، تنوع رنگی بالا، صیقل پذیری مناسب، مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی و مواد اسیدی، این سنگ همچنان مورد توجه بسیاری از افراد برای پوشش نمای ساختمان قرار دارد. در این حالت بهتر است از روش اسکوپ کردن به منظور جلوگیری از سقوط سنگ از ارتفاع استفاده کرد.
سنگ‌نمای چینی
سنگ چینی یکی از انواع سنگ‌های دگرگونی بوده و از زیرمجموعه‌های سنگ مرمریت به شمار می‌رود، با این تفاوت که تنها در رنگ سفید و با رگه‌هایی به رنگ خاکستری یا مشکی یافت می‌شود. این سنگ‌ در سال‌های گذشته یکی از انواع سنگ‌های پرکاربرد به شمار می‌رفت و استفاده‌های فراوان و متعددی داشت. اما با شناخت سنگ‌های دیگری مانند تراورتن، مرمریت و ... با تنوع رنگی و زیبایی بسیار زیاد، به تدریج استفاده از سنگ چینی محدود و این‌گونه سنگ‌ها جایگزین آن شدند.

 در واقع تک رنگ بودن سنگ چینی و کیفیت پایین ساب آن در مقابل سایر سنگ‌ها، موجب شد تا کاربرد سنگ چینی روز به روز کم‌تر از قبل شود. هرچند همچنان در ساخت پروژه‌هایی مانند پروژه‌های انبوه‌سازی مثل مسکن مهر و مسکن ملی به دلیل قیمت بسیار مناسب آن از سنگ چینی در موارد مختلفی مانند کف‌پوش ساختمان، سنگ‌ پله و دیواره آن، سنگ سرویس‌های بهداشتی و سنگ‌ نما مورد استفاده قرار می‌گیرد.
خرید سنگ نما
در هنگام خرید سنگ نما، لازم است فاکتورهای متعددی مدنظر خریدار قرار گیرند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
قیمت سنگ
یکی از مهم‌ترین مواردی که خریدار در ابتدا به آن توجه می‌کند، قیمت سنگ است. شما در اصفهان سنگ به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین و گران‌ترین سنگ نماها را مورد بررسی قرار داده و گزینه مورد نظر را انتخاب کنيد. کافیست با شماره های :09130000627-03191010627 تماس بگیرید.


بررسی کیفیت سنگ


اینکه سنگ نما دارای اکثر ویژگی‌های ذکر شده برای آن و فاقد هرگونه ترک، شکستگی یا رگه‌های ناهمگون و زیاد باشد، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.
آشنایی با جدیدترین سنگ نماهای ساختمانی
معمولا خریداران هر نوع کالایی، قبل از خرید ترجیح می‌دهند از جديدترين انواع آن کالا را بازدید نمایند. در مورد سنگ ساختمانی نیز همین امر صادق است و بهتر است انجام شود.
ضمانت
در بازار رقابی امروز، بسیاری از فروشندگان آپشن‌های متعددی را برای خریداران در نظر می‌گیرند که یکی از آن‌ها ضمانت کالاست. قبل از خرید بهتر است نوع و مدت ضمانت سنگ را به خوبی بشناسید.
قیمت سنگ نما
همان‌طور که بیان شد یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که قبل از خرید سنگ نما مورد توجه قرار می‌گیرد،  قیمت آن است. قیمت سنگ نما تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.
رنگ سنگ
سنگ‌های نما در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند،  اما در این میان رنگ های روشن مانند سفید و کرم محبوبیت و در نتیجه قیمت بالاتری دارند.
ابعاد سنگ
سنگ نما معمولا در ابعاد تایل و طولی به فرآوری می‌رسد که هرچقدر قد و پای این سنگها بلندتر باشد، به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.


نوع فرآوری سنگ
نوع فرآوری سنگ مانند مدل برش آن و استفاده از تجهیزات پیشرفته و با کیفیت، تأثیر به‌سزایی در میزان قیمت آن‌ خواهد داشت.
محل خرید سنگ
فروشگاهی که سنگ از آن‌جا خریداری می‌شود، در قیمت آن موثر خواهد بود. در واقع خرید مستقیم از کارخانه مانند کارخانه اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ‌های ساختمانی، یا نمایندگی‌های اصلی آن‌ها بسیار ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر از خرید از فروشگاه‌ها واسطه‌ خواهد بود.


اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ های ساختمانی
امروزه سنگ‌های ساختمانی، بخش قابل توجهی از مصالح کاربردی در ساخت انواع بنا را به خود اختصاص داده‌اند. در این میان سنگ نما در مقایسه با سنگ‌های دیگر کاربرد بسیار بالاتری داشته و تنوع بسیار زیاد آن مانند سنگ‌های تراورتن، مرمر، مرمریت، گرانیت و چینی، سازندگان و خریداران را با چالشی جدی برای خرید سنگ نما روبه‌رو نموده است. در چنین شرایطی معرفی بزرگترین کارخانه عرضه‌کننده سنگ‌ نما کارخانه اصفهان سنگ با دارا بودن کارشناسان و مشاوران متخصص کمک شایانی برای خریداران در انتخاب سنگ مورد نظر خود به شمار می‌رود. اصفهان سنگ با فراهم آوردن امکانات خرید آنلاین سنگ نما، شرایط خرید آسان برای افرادی که در شهرهای دیگر ساکن هستند را نیز برقرار نموده است. در واقع شما به راحتی می‌توانید از هر دو گزینه خرید حضوری یا آنلاین استفاده نموده و با کمک متخصصان این حوزه بهترین نوع سنگ برای کاربرد مورد نظرخود را تهیه نمایید.


 

stoneesf بازدید : 10 سه شنبه 24 بهمن 1402 نظرات (0)

سنگ تراورتن طرق مناسب چه آب و هوایی است

سنگ تراورتن طرق یکی از انواع سنگ های تراورتن ایرانی است. این سنگ مشهور در میان انبوه سازان شهرت زیادی دارد و یکی از پر استفاده ترین سنگ های برای نمای ساختمان محسوب می شود.

تراورتن طرق از معدنی در نزدیکی شهر نطنز استخراج میشود.

در این مقاله از اصفهان سنگ مرکز فروش مستقیم سنگ نما و تولید کننده سنگ تراورتن طرق محمدی راد و

 انواع سنگ نمای ساختمانی با شماره تماس 09130000627-03191010627 قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

 که آیا سنگ تراورتن طرق برای مناطق کوهستانی مناسب است؟

مسلما تراورتن طرق یکی از مناسبترین سنگ ها برای نمای ساختمان است.  تراورتن طرق در رنگ های مختلف و متنوع در اصفهان سنگ با نازلترین قیمت عرضه می شود.

 ویژگی های مهم سنگ تراورتن طرق

تراورتن طرق مانند دیگر سنگ های تراورتن در دسته سنگ های رسوبی و آهکی قرار دارد. و حاصل رسوبات به جای مانده از رسوبات چشمه های آب گرم ، غارها، رودخانه ها و... است که طی سالیان تشکیل می شود.

حفره های متعددی در سنگ تراورتن طرق وجود دارد که به ایجاد مقاومت بالای سنگ فوق در برابر سرما و گرما و فشار  و سایش و... تاثیر مستقیمی دارد.  از سمت دیگر این حفره ها که با نام تخلخل شناخته میشوند موجب جذب آب سنگ میشود. اما این مورد در حال حاضر با فراوری های متعددی که برروی سنگ ها بعد از استخراج صورت میگیرد این موضوع رفع شده است.

چرا سنگ تراورتن طرق را برای نما انتخاب کنیم ؟

تراورتن های طرق ظاهری چشم نواز به نمای ساختمان می دهد و نمای نهایی ساختمان با این سنگ، ساختمانی لوکس با جلوه مدرن و بسیار جذاب و منحصر بفرد خواهید داشت.

صیقل پذیری بالا

تراورتن ها ساپ پذیری بالایی دارد و شفافیت و درخشندگی بالایی دارد

 مقاومت سنگ تراورتن طرق در برابر تغییرات آب و هوایی و نور خورشید بالاست. یعنی زمانی که در مجاورت با شرایط گرم آب و هوایی تغییری بر روی سنگ ایجاد نمیشود. برای همین موضوع بهترین گزینه برای نمای ساختمان است.

عایق صوت و حرارتی بودن سنگ طرق

تراورتن طرق مانند سایر سنگ های تراورتن در برابر صوت و حرارت عایق بسیار مناسبی است. و مقاومت عالی در برابر باران های اسیدی دارد از طرفی در مقابل فشار و سایش کاملا مقاوم و  مستحکم است.

کاربردهای سنگ تراورتن طرق

نمای خارجی ساختمان

نمای داخلی ساختمان

بسیاری سازندگان استفاده از سنگ تراورتن طرق برای خارج از ساختمان را امری بدیهی میدانند . اما بد نیست بدانید از این سنگ برای بخش های مختلف مثل تزیین دیواره های داخلی ساختمان، دیورا پذیرایی، دیواره های آشپز خانه و... از این نوع سنگ استفاده میکنند.

پوشش قاب آسانسور

این سنگ به دلیل رنگ های زیبا و جذابیت بالا می توانید گزینه بسیار مناسبی برای تزیین قاب آسانسور در یک ساختمان باشد. پله و سنگ پله

در مکان هایی که تردد کمی هست می توانید از سنگ تراورتن طرق استفاده کرد.

قاب اطراف در و پنجره ساختمان ، استفاده از سنگ تراورتن طرق برای اطراف در و پنجره می توانید در صورتی که نمای اصلی ساختمان رنگ روشن داشته باشد بسیار توصیه می شود.

چرا سنگ تراورتن طرق برای مناطق سردسیر و کوهستانی مناسب است

مهمترین دلیل این موضوع مقاومت بالای این سنگ و استخوانی بئدن سنگ تراورتن طرق محمدی راد می باشد.

 خرید سنگ تراورتن طرق محمدی راد

مهمترین مکانی که می توانید سنگ تراورتن محمدی راد  و انواع سنگ نما را خریداری نمایید. مرکز سنگ اصفهان، اصفهان سنگ است. بزرگترین تامتن کننده سنگ های ساختمانی اصفهان سنگ میباشد. مجموعه اصفهان سنگ با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه فروش سنگ های ساختمانی و تولید انواع سنگ و دارنده انحصاری معدن طرق محمدی راد یکی از شناخته شده ترین مجمو عه ها در صنایع سنگ ایران می باشد .

که شما می توانید تنها با شماره گیری با تلفن های تماس : 09130000627-03191010627 خرید آنلاین سنگ مورد نظر  خود را انجام دهید.

 امکان خرید مستقیم و بی واسطه انواع سنگ های تراورتن نما

 سنگ تراورتن دلاوری

سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن طرق محمدی راد

 سنگ تراورتن طرق محمدی کد 102

سنگ تراورتن طرق عسلی کد 101

سنگ تراورتن طرق کرم  کد 100

سنگ تراورتن طرق کرم روشن کد 104

سنگ تراورتن طرق کرم روشن کد 105

سنگ تراورتن طرق کرم کد 109

و سایر سنگ های ساختمانی ارزان

stoneesf بازدید : 11 یکشنبه 08 بهمن 1402 نظرات (0)

چگونه سنگ برای ساختمان انتخاب کنیم

سنگ نما در ساختمان ها از اهمیت بسیار ویژه  ای برخوردار است و از این رو در مطلب فوق قصد داریم از سنگ‌های نمایی که بیشترین استفاده در ساختمان‌ را دارند، اطلاع رسانی کنیم. انتخاب سنگ نمای خوب یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران است.

 

نمای ساختمان‌ها معرف سبک معماری ساختمان است. هر چند نمای لوکس مورد پسند عامه مردم نیست. اما افرادی هستند که سبک های متفاوت و لوکس را می پسندند. در اغلب ساختمان های لوکس سرگرمی ها و تفریحات ورزشی و امکانات متنوعی در نظر گرفته می شود. اغلب در این نوع ساختمان ها از متریال ها و مصالح ساختمانی و درجه یک استفاده میشود. و طبعیتا این مصالح طرح ها و رنگ های جذاب و در نوع خود خاص و ویژه هستند. اما چگونه می توان سنگ های ساختمانی مناسب با پروژه و ایده های خود انتخاب کرد، درادامه به این موضوع می پردازیم.

 

 

چه سنگ های در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد؟

به طور معمول از سنگ های طبیعی برای ساختمان ها به خصوص ساختمانهای لوکس استفاده می شود. سنگ های طبیعی که بیشترین کاربرد را در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی ساختمان های لوکس دارند، عبارتند از » سنگ مرمریت، سنگ مرمر، سنگ گرانیت ، سنگ تراورتن

 

سنگ تراورتن

سنگ های نمای تراورتن که در حال حاضر به عنوان بهترین و اقتصادی ترین سنگ در میان مردم شناخته می شود. تراورتن ها  به خاطر ویژگی های منحصر به فردشان همواره به عنوان سنگ مناسب نما پیشنهاد می شوند که ما در اصفهان سنگ این سنگ را به هنگام خرید سنگ به تمام افرادی که میخواهند سنگ نمای لوکس، به صرفه و در عین حال مقاومی داشته باشند توصیه می کنیم.

 تراورتن ها دارای انواع متعددی است که میزان قیمت و مقاومت هر کدام با دیگری متفاوت است. از جمله سنگ‌های تراورتن پرکاربرد و لوکس و پر فروش می‌توان از سنگ تراورتن عباس‌آباد، سنگ تراورتن ابیانه و سنگ تراورتن دره‌ بخاری  و سنگ تراورتن طرق محمدی راد نام برد.

کاربردهای سنگ تراورتن

از تراورتن ها در نمای بیرون ساختمان، دیوار پوش ها و نمای دور پنجره، سنگ‌پله، دکوراسیون داخلی و بخش‌های مختلف داخل خانه یا ساختمان است. همچنین این سنگ با سنگ‌های دیگر به صورت ترکیبی در ساختمان‌های لوکس به کار برده می‌شوند

 

 

دلیل استفاده از سنگ تراورتن برای ساختمان‌های

در گذشته تراورتن ها را با عنوان سنگی با تخلخل زیاد می شناختند که با پیشرفت تکنولوژی و فرآوری های متعددی که بر روی سنگ تراورتن صورت می گیرد، این مسایل رفع شده است به طوری که عیب در سنگ‌های تراورتن نه تنها از بین رفته است بلکه امروزه به یکی از مزیت‌های این سنگ تبدیل شده است. تراورتن ها به دلیل وزن کمی که دارند و هزینه مناسب تری به عنوان یکی از بهترین سنگ های نما در میان معماران، انبوه سازان و بسیاری افراد متخصص شناخته می شود.

 تراورتن طرق محمدی راد

یکی از معروفترین سنگ های نما تراورتن با زمینه سفید و کرم روشن و عسلی و شکلاتی است. تراورتن طرق به هیچ عنوان شوره نمیزندو چسبندگی به ملات خوبی دارد. بهترین سنگ برای مناطق سردسیر است. معدن سنگ تراورتن طرق محمدی راد در اختیار اصفهان سنگ قرار دارد و خود مجموعه بزرگ اصفهان سنگ عرضه مستقیم سنگ تراورتن طرق را بر عهده دارند و شما می توانید مستقیما این سنگ نما را از اصفهان سنگ با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

 سنگ‌های مرمریت

مرمر و مرمریت دو نوع سنگ متفاوتند که اغلب به اشتباه تصور میکنند این دو سنگ تفاوتی با هم ندارند. سنگ مرمر سنگ تزیینی بسیار گران قیمتی است. اما از سوی سنگ مرمریت، نوعی سنگ های اهکی قرار دارد و در اغلب معادن کشور این نوع سنگ استخراج میشود. معروفترین سنگ های مرمریت کشور می توان سنگ مرمریت آباده، سنگ مرمریت نجف‌آباد، سنگ مرمریت پرشین لته، سنگ مرمریت دهبید ومرمریت گلدن بلک ... است که در ایران در دسترس می‌باشد. در اینجا به معرفی دو سنگ مرمریت آباده و نجف آباد که پر تقاضا ترین سنگ ها برای نمای ساختمان محسوب می شود می پردازیم. برای اطلاع از مشخصات و قیمت سایر سنگ های مرمریت می توانید با تلفن های اصفهان سنگ به عنوان بزرگترین تامین کننده سنگ های ساختمانی تماس بگیرید. تلفن های این مرکز معتبر فروش سنگ نما عبارتند از : 09130000627-03191010627

 

سنگ مرمریت آباده:

سنگ مرمریت آباده در شهر آباده، در نزدیکی یکی از شهرهای استان فارس وجود دارد. دلیل محبوبیت سنگ آباده طیف رنگی متنوع آن است که هم سنگ های روشن در آن به چشم میخورد و هم سنگ های کرم و تیره در سورت های مختلف آن به چشم میخورد. سنگ مرمریت آباده طرح‌های یکنواخت ولی در عین حال شیک و جذابی دارد که مناسب نمای داخلی ساختمان، کف‌پوش‌ها، دیوارپوش‌ها، محوطه‌سازی، سنگ پله و راه‌پله‌ها، نمای بیرونی ساختمان و انواع میز و کمد در آشپزخانه می‌باشند. سنگ ‌مرمریت آباده دارای ویژگی‌های مهمی مانند تراکم بالا، مقاومت بالا، قدرت جذ ب آب پایین، پایداری زیست‌محیطی و همچنین سادگی در نصب می‌باشد. سنگ مرمریت آباده دارای انواع متعددی است از جمله، سنگ مرمریت گل‌پنبه‌ای آباده، سنگ مرمریت رضایی آباده، سنگ مرمریت کرم صورتی آباده، سنگ امواج آباده، سنگ مرمیت ایرجی آباده و صمیمی که از بهترین نوع از این نوع سنگ‌ها هستند.

 

دلیل استفاده از سنگ مرمریت آباده برای ساختمان‌ها

سنگ مرمریت اباده به دلیل مقاومت بالا و طیف رنگی روشن و یکنواختی که دارد نمادی از ثروت و قدرت و زیبایی است و می‌تواند به ساختمان‌ها صورتی لوکس و لاکچری و زیبایی و شکوه خاصی ببخشد. همچنین این سنگ کارایی زیادی دارد و در قسمت‌های مختلفی از ساختمان به کار برده می‌شود و کاربرد زیاد این سنگ، یک مزیت رقابتی در میان سنگ‌های مرمریت استفاده شده در ساختمان‌های لوکس است

 

سنگ مرمریت نجف آباد:

سنگ مرمریت نجف آباد یک سنگ زیبا و شکیل است و دارای ویژگی‌های به خصوصی می‎‌باشد. سنگ مرمریت نجف آباد، در شهرستان نجف آباد، استان اصفهان، واقع شده است. همانطور که می‌دانید؛ استان اصفهان یکی از قطب‌های معادن سنگی ایران می‌باشد. از این رو تنوع سنگ و معادن سنگی در کل استان زیاد بوده و بیش از 2000 معدن سنگی در این استان قرار دارد. سنگ مرمریت نجف اباد، دارای تخلخل کم، جذب آب پایین، ساب پذیری بالا، رنگ مشکی خالص پر کلاغی و همچنین مقاومت فشاری بالایی می‌باشد. به سنگ مرمریت نجف آباد، مرمریت مشکی پارس یا بلک پارس نیز می‌گویند. این سنگ دارای رگه‌های سفید اسپایدری در درون خود می‌باشد و این طرح و رنگ خاص آن را در بین معماران و طراحان کشور مشهر کرده است. کاربرد سنگ مرمریت نجف آباد در ورودی ساختمان‌ها، نمای بیرونی ساختمان‌ها، دیوارهای داخلی مراکز خرید، هتل‌ها و مغازه‌ها، کف‌پوش سرویس بهداشتی و حمام‌ها، لابی ساختمان‌ها، دیوار تزئینی پشت تلویزیون‌ها و به عنوان صفحه رویی میزها و اپن‌های آشپزخانه اکاربرد دارد. این سنگ مانند سنگ مرمریت آباده دارای برش‌پذیری سفارشی در ابعاد و اندازه‌های مختلف طبق نظر خریداران این سنگ، می‌باشد.

 

دلیل استفاده از سنگ مرمریت نجف آباد برای ساختمان‌های لوکس:

سنگ مرمریت نجف ‌آباد، یک سنگ قدیمی و شناخته شده در میان طراحان و معمارن ساختمان‌سازی است. سنگ مرمریت نجف آباد دارای قدمتی طولانی است. این سنگ دارای طرح بسیار شیک و جذابی است. این سنگ همچنین مرغوبیت خوبی دارد و نسبت به سنگ‌های هم‌رده‌ی خودش، قیمت به صرفه‌ای دارد. رنگ مشکی سنگ مرمریت نجف آباد، دل هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. اگر بخواهیم از رنگ مشکی و تاثیرات آن بر روی درون انسان صحبت کنیم؛ باید بگویم که رنگ مشکی در روانشناسی نمادی از درستکاری و احساسات درونی شماست و همچنین آرزوهایی که دارید. بنابراین کسی که به رنگ سیاه علاقه مند است و همچنین به آن نگاه می‌کند؛ دارای روحیاتی احساساتی است و این رنگ، باعث برانگیختن احساسات اشخاص می‌شود و چشم هر بینده‌ای را به خود جلب می‌کند. بنابراین برای اینکه بخواهید یک ساختمان لوکس و لاکچری بسازید و نظر هر بینده‌ای را به ساختمان خود جلب کنید؛ لازم است از این سنگ در نمای بیرونی و داخلی خانه استفاده نمایید

 

سنگ‌های مرمر:

 

زمانی که ببیننده‌ی قسمتی از مکانی هستید که با سنگ مرمر پوشیده و تزئین شده است؛ .متوجه و مجذوب لطافت، زیبایی و ظرافت این سنگ طبیعی خواهید شد. سنگ مرمر یک نوع سنگ بسیار لوکس است و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. سنگ مرمر یک نوع سنگ دگرگونی است و درصد زیادی از کانی‌های کربنات کلسیم را در خود دارد. سنگ مرمر به نوعی، برادر سنگ مرمریت است و در اکثر موراد باهم اشتباه گرفته می‌شوند. تنها تفاوت بسیار مشهود بین سنگ مرمریت و سنگ مرمر این است که نور از سنگ مرم عبور می‌کند ولی از سنگ مرمریت عبور نمی‌کند. سنگ مرمر دارای چند ویژگی مهم است؛ از جمله سطح صاف و سیققلی، عدم جذب آب یا جذب آب پائین، عدم جذب سرما و گرما، تراکم بالا، تخلخل بسیار کم، ساب پذیری بالا و طرح و رنگ جذاب. سنگ مرمر دارای گاربردهای بسیاری است. بیشترین کاربرد سنگ مرمر در نمای خارجی ساختمان، نمای داخلی ساختمان و مصنوعات سنگی است. در دکوراسیون داخلی، سنگ مرمر می‌تواند به عنوان کف‌پوش، دیوارپوش، تزئینات سنگی مختلف برای تزئینات داخلی یک ساختمان لوکی، صفحه روی میزها و کابینت‌ها، به عنوان سنگ پله و نرده‌های سنگی استفاده شود.

 

دلیل استفاده از سنگ مرمر برای ساختمان‌های لوکس:

 سنگ مرمر نسبت به سنگ مرمریت دارای قیمت بالاتری است اما بسیار لوکس‌تر،لاکچری‌تر و گرانتر است. تنها یک ویژگی منحصر به فرد سنگ مرمر که عبور نور از خود است، می‌تواند تنها عامل مهم در به کارگیری در ساختمان‌های لوکس باشد. عظمت و بزرگی که سنگ مرمر به ساختمان شما خواهد داد، توصیف نشدنی است. سنگ مرمر در گذشته فقط در خانه‌های شاهان و سرمایه‌داران بزرگ استفاده می‌شده است. از این رو، یک پیشنهاد هیجان‌انگیز برای استفاده در ساختمان‌های لوکس است.

.

 

نتیجه‌گیری:

 

1برای تمامی مصالح ساختمانی و خرید آن‌ در هر مرحله از ساخت و ساز بودجه‌بندی درستی داشته باشید.

 

2 - حتما از یک شرکت معتبر و متخصص، مشاوره بگیرید.

 

3 - در نهایت تصمیم‌گیری کرده و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. از این رو، نیاز است که حتما نصاب حرفه‌ای نیز داشته باشید؛ تا نصب بسیار عالی داشته باشد و خرابی‌ها کمتر شود.

 

اگر بخواهیم بهترین سنگ ساختمانی برای استفاده در ساختمان‌های لوکس را بگوییم؛ با توجه به شرایطی که در برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی‌تان ذکر شد؛ لازم است برای قدم اول این شرایط را فراهم کنید و بعد یکی از سنگ‌های مرغوب و باکیفیتی را که در این مقاله به تفصیل توضیح دادیم را از نزدیک ببینید و با هم مقایسه کرده و اقدام به خرید نماید.

صمیمانه از زمان گرانبهایی که برای خواندن این مقاله صرف کردید تا آگاهی خود را افزایش دهید، متشکریم.

stoneesf بازدید : 13 دوشنبه 02 بهمن 1402 نظرات (0)

نکات مهم درباره  سنگ تراورتن طرق

خرید سنگ تراورتن طرق  به صورت مستقیم از کارخانه سنگبری بسیار با صرفه ترین نوع خرید سنگ است.

ویژگی های سنگ تراورتن طرق

سنگی با رنگ کرم روشن تیره و همینطور شکلاتی و بژ است،

سنگ های تراورتن وزن سبکی دارند و در اجرای نمای ساختمان بسیار پر متقاضی هستند، سورت های مختلف سنگ طرق سنگ ممتاز و سوپر هستند و سورت های درجه 1 و 2 وجود دارد.

سنگ طرق اصفهان

خرید سنگ تراورتن طرق در اصفهان، کیفیت بالایی دارد و در انواه طرح های مختلفی بفروش میرسد. سنگ تراورتن بیشتر در نمای بیرون و داخل ساختمان استفاده می شود.

ابعاد و ویژگی های سنگ طرق

سنگ های طرق به دو صورت تایل و فرشی با عرض 40 عرضه می شود.

سنگ های طرق زمینه رنگی کرم روشن دارد و هاله های تیره ای بر روی آن وجود دارد

سنگ های تروارتن طرق به دو طریق موج دار و بدون موج برش می خورند

سورت بندی این سنگ بسیار حرفه ای است و بازی رنگ در آن خیلی کم است و به صورت یکدست است

این نوع سنگ آهکی است و در برابر مواد اسیدی صدمه می ببینند

در مقابل اشعه آفتاب ، سنگ با زمینه کرم رنگ مدام روشن میشود.

در سنگ ها هر چه رنگ آن روشن تر باشد ، ارزش آن بیشتر است.

قیمت و مشخصات سنگ تراورتن طرق

خرید سنگ تراورتن به صورت عمده قیمت مناسبی دارد و دارای متقاضیان زیادی از سمت معماران و سازندگان است. قیمت سنگ طرق بسته به نوع و کیفیت آن واین که مستقیما از خود کارخانه این سنگ را خریداری کنید متفاوت است.

 مزایای استفاده از سنگ تراورتن طرق

داراری استحکام مناسب و بسیار بالا ست

دوام فشاری نسبتا بالایی دارد

تراکم سنگ طرق بالاست

مقاومت زیاد در برابر اشعه خورشید، گرما و سرما و رطوبت دارد

مناسب برای استفاده در نمای بیرون ساختمان بخصوص نمای کلاسیک و نمای رومی است

مناسب استفاده در محیط داخلی ساختمان است

جذب آب تقریبا مناسب

امکان تامین شوندگی بالا بخصوص که معدن این سنگ در نطنز اصفهان قرار دارد و بزرگترین و معروفترین معدن آن در اختیار مونو پل اصفهان سنگ قرار دارد

سنگ تراورتن طرق قیمت بسیار مناسبی دارد و از طرفی که قیمت بسیار اقتصادی دارد از بعد زیبایی سنگی بسیار لوکس برای نمای ساختمان محسوب میشود.

 خرید سنگ تراورتن طرق

یکی از مهمترین شیوه های خرید از کارخانه، خرید مستقیم سنگ از کارخانه منجر به حذف واسطه و هزینه های جانبی میشود و بسیار مقرون بصرفه است.

عوامل موثر بر قیمت تراورتن طرق

 هر چقدر درصد روشنی و سفیدی سنگ بیشتر باشد، قیمت سنگ بیشتر است

قد پای سنگ تاثیر مستقیمی بر قیمت سنگ دارد. از سویی هر چقدر رزین سنگ کمتر باشد ، کیفیت بیشتری دارد.

هاله ها و رگه های سنگ بر روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد.

قطرهای برش بر روی قیمت آن تاثیر میگذارد.

سنگ تراورتن شکلاتی

یکی از سنگ های پر تقاضای برای نمای خارجی ساختمان ، سنگ های تراورتن هستند. طرق ها سنگ های طبیعی پر استفاده هستند که در زمره بهترین سنگ های نما قرار دارند.  

 انواع سنگ های تراورتن طرق

تراورتن طرق کرم

تراورتن طرق عسلی تراورتن طرق کرم روشن

تراورتن طرق شکلاتی

سنگ تراورتن طرق کد 105

خرید سنگ تراورتن طرق محمدی راد

 خرید سنگ تراورتن طرق روشن

 

 

stoneesf بازدید : 11 دوشنبه 25 دی 1402 نظرات (0)

سنگ تراورتن کرم برای کدام مناطق مناسب است

سنگ های کرم نوعی سنگ تراورتن پر طرفدار است که به دلیل رنگ روشن و جذابی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع سنگ از جمله سنگ های رسوبی حاصل چشمه های آب گرم می باشد.

در این مقاله سعی داریم به معرفی چند نوع از سنگ های تراورتن کرم برای مناطق متعدد صحبت کنیم. سنگ تراورتن کرم اغلب در ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار میگیرد. تناژ این سنگ بین عسلی، کرم روشن، بژ و شکلاتی است. از یک جهت تراورتن ها داراری دو دسته موج دار و بی موج هستندو که به نمای ساختمان جلوه ای ویژه می دهد.

کاربرد های سنگ تراورتن

سنگ تراورتن کرم به دلیل رنگ روشنی که دارد در میان سازندگان طرفداران زیادی دارد. سنگی پر فروش با ویژگی های خوب و عالی بهترین گزینه محسوب می شود.

از سنگ های تراورتن در نمای داخلی ساختمان استفاده می شود.  نمای داخلی ساختمان یکی از موارد کاربرد های سنگ نمای داخلی ساختمان است. مثل دیواره حیاط، پارکینگ و بخش های از دیوار های فضای درونی بنا مانند سالن پذیرایی استفاده می شود.

 پله و دیوار

از دیگر مکان هایی که از سنگ تراورتن استفاده می شود. استفاده از یان سنگ در پله و دیوار ساختمان و هتل ها می باشد.

 یکی دیگر از موارد استفاده از سنگ تراورتن سنگ دیوار است. از سنگ تراورتن برای محوطه سازی و ساخت مصنوعات سنگی استفاده می شود.

کف پوش فضای داخلی

سنگ های کرم برای کف پوش و سنگ فرش فضاهای متعدد مثل سالن پذیرایی، لابی هتل و... که موجب محیطی بسیار دانشین و صمیمی را ایجاد نماید

معمولا از سنگ تراورتن کرم کاشان را در همین فضا ها استفاده میکنند.

سنگ تراورتن حاجی‌آباد

 این سنگ همچنین در برابر تغییرات آب‌وهوایی نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. همین ویژگی در کنار خصوصیت تخلخل و جذب آب پایین باعث شده تا تراورتن حاجی‌آباد برای استفاده در مناطق گرم و مرطوب کاملا مناسب باشد.استفاده از این سنگ‌ در چنین مناطقی باعث می‌شود تا با وجود میزان بارش‌های زیاد، این سنگ‌ آب بسیار کمی را جذب کند و در عین حال به دلیل عایق حرارت بودن نیز گرما را دفع کرده و داخل ساختمان همواره خنک باقی بماند. در مورد قیمت تراورتن حاجی‌آباد نیز باید به این نکته اشاره کرد که این سنگ در مقایسه با برخی از سنگ‌های تراورتن از جمله تراورتن عباس‌آباد قیمت بسیار مناسب و به‌صرفه ای دارد.

سنگ‌ تراورتن کرم تکاب

 تراورتن کرم تکاب به دلیل داشتن وزن سبک، چسبندگی خوب با ملات و درخشندگی فراوان، کاربرد بالایی در تزئین نمای ساختمان، به ویژه نمای خارجی آن دارد. به علاوه مقاومت تراورتن تکاب در مقابل رطوبت و نفوذ آب نیز موجب شده تا استفاده از آن در مناطق شمالی و جنوبی کشور که همواره در معرض رطوبت زیادی قرار دارند هم کاملا مفید و به‌صرفه باشد. همچنین کاربرد این سنگ ‌در موارد متعدد دیگری مانند پوشش نمای دیوارهای داخلی، محوطه‌سازی، ساخت‌ انواع مصنوعات سنگی و همچنین سنگ‌فرش قسمت‌های مختلف بنا نیز توصیه می‌شود.

سنگ تراورتن کرم رامشه، سنگ تراورتن طرق کد 100، سنگ تراورتن طرق کد 101،

 سنگ تراورتن طرق کد 102،

 سنگ تراورتن طرق کد 104

، سنگ تراورتن طرق کد 105

، سنگ تراورتن طرق کد 107

 ، سنگ تراورتن 109  را با بهترین قیمت می توانید از صنایع سنگ اصفهان تهیه نمایید برای خرید سنگ نما و اطلاع از قیمت سنگ نما با شماره های 09130000627-03191010627 تماس بگیرید.

 

 

stoneesf بازدید : 15 چهارشنبه 20 دی 1402 نظرات (0)

ارزان ترین سنگ نما کدام است

 در این مقاله از اصفهان سنگ بزرگترین هولدینگ و تولید کننده سنگ تراورتن طرق با شماره تماس 09130000627-03191010627 به معرفی معروفترین سنگ ساختمانی ارزان قیمت می پردازد.

 بهترین سنگی که برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد سنگ تراورتن است که یک سنگ رسوبی مقاوم و خوشرنگ و لعاب است که ویژگی های متعددی بر ای استفاده در سنگ های ساختمانی را دارد. در بازار سنگ تراورتن را به عنوان سنگ ارزان می شناسند. اما باید گفت بودجه ای که برای تهیه این سنگ باید در نظر بگیرید نسبت به سایر سنگ های ساختمانی متوسط است. و با توجه به ویژگی هایی که دارد سنگی مقرون به صرفه نسبت به سایر سنگ های موجود می باشد. به طور کلی سنگ های تراورتن که در مناطق معدنی نزدیک به بازار عرضه تولید می شوند. هزینه حمل و نقل کمتری دارند  و همین موضوع موجب میشود قیمت نهایی سنگ تراورتن ارزان تر باشد.

سایر معیارهای و عواملی که در قیمت سنگ تا ثیر مستقیم میگذارند.

در بعضی مواقع خلل و فرج هایی روی سطح سنگ دیده می شود. اما سنگ های تراورتن پی از برش خوردن در اندازه ها و شکل های مختلف دسته بندی می شوند و بسته به صیقلی و صاف بودن سنگ ، سورت بندی های متعددی روی سنگ صورت می گیرد. این موارد در کاربرد سنگ تراورتن تاثیری ندارد.

تراورتن چیست؟

سنگ تراورتن نوعی سنگ رسوبی و تزیینی به شمار می رود . این سنگ برای معماران و مهندسان در ساختمان سازی استفاده می شود و مورد توجه است.

چه عواملی بر قیمت سنگ تراورتن تاثیر می گذارد

بع دلیل معادن زیاد سنگ تراورتنی که در کشورمان وجود دارد. سنگ تراورتن از لحاظ استخراج سنگ ارزانتری محسوب می شود و همین امر در تعیین قیمت نهایی سنگ موثر است.

ساختار خاص سنگ تراورتن که ساختاری پرتو دهی دارد. یعنی نور را منعکس میکند به همین دلیل برخی آن را جز عیوب سنگ می دانند. و البته این موضوع در کاهش قیمت سنگ موثر است. ساختار سنگ تراورتن دارای رگه های ناهموار، می باشد که رگه هایی بر روی سطح آن دیده می شود.

تنوع مدل ها و رنگ ها: سنگ تراروتن سنگی با الگوی رنگی متنوع و رنگ های متنوعی است. بنابراین این سنگ جز مصالح ساختمانی کم هزینه محسوب می شود.

 ویژگی مهم سنگ تراورتن مقاومت بالای سنگ تراورتن است که موجب عمر مفید بالا و مقاومت خوب نسبت به شکستن و خرد شدن دارد. بنابراین سنگ تراورتن نیاز زیادی به تعویض و تعمیر پس از نصب ندارد. و نما و دکوراسیون دوام بیشتری می آورد. این ویژگی سنگ نیز باعث می شود سنگ نمای ارزان قیمت عملا داشته باشید و یکبار برای سالها هزینه نما دهید.

بازار سنگ تراورتن به عنوان یکی از بهترین سنگ های نمای ساختمان همواره پر تقاضا و پر رونق است. اصفهان سنگ به عنوان تولید و عرضه کننده مستقیم سنگ تراورتن نما به خصوص سنگ تراورتن طرق و تسهیل فروش به صورت حضوری و غیر حضوری و ارسال سنگ به سراسر کشوریکی از دغدغه های کاربران را جهت خرید مستقیم سنگ نما از کارخانه برطرف کرده است. شما می توانید انواع سنگ تراورتن طرق کرم، تراورتن طرق عسلی ، تراورتن طرق کرم روشن را از اصفهان سنگ با بهترین قیمت خریداری نمایید.       

stoneesf بازدید : 15 دوشنبه 18 دی 1402 نظرات (0)

ده عامل موثر در قیمت سنگ ساختمانی

قیمت سنگ ساختمانی یکی از آیتم هاییست که برای کاربران اهمیت ویژه ای دارد . از طرفی قیمت سنگ ساختمانی آیتمی متغیر است بدین معنا که بسته به ویژگی های هر سنگ نما قیمت آن نوساناتی دارد.

نوع سنگ عاملی  موثر در قیمت سنگ

سنگها را نمی توان با سایر مصالح ساختمانی مقایسه کرد. ویژگی های متعددی در سنگ وجود دارد که بر روی قیمت نهایی سنگ تاثیر میگذارند.

 میتوان به دوام و مقاومت بسیار بالای آن ها، میزان جلاپذیری، مقاومت سایشی و ضربه ای بالای آنها، قابلیت برش و صیقل خوردن، قابلیت شستشو، ثبات رنگ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاومت کششی و خمشی مناسب، غیر قابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، سختی و مقاومت فشاری بالا و پایداری در برابر مواد اسیدی و قلیایی اشاره نمود. که میزان این ویژگی ها در انواع مختلف سنگ های ساختمانی متفاوت است سنگهای ساختمانی دارای انواع مختلفی هستند، که شما می توانید با توجه به نوع ساختمان و سلیقه ی  مورد نظرتون سنگ خود را انتخاب کنید. از میان انواع سنگ ساختمانی می‌توان سنگ گرانیت،سنگ مرمریت، سنگ تراورتن و مرمر را نام برد.

سنگ گرانیت

دارای زیبایی مخصوص به خود است. که برای ساخت ستون، دیوارها و کف ساختمان گزینه مناسبی می باشد.

 

سنگ مرمریت نیز یک سنگ متراکم و قوی است. که در مکانهایی که به سنگ زیبا بدور از شرایط جوی سخت و اغلب داخل ساختمان به وفور استفاده می‌شود. سنگ مرمریت انتخاب مناسبی برای پله و کف ساختمان است، که مکانهای پر رفت و آمدی هستند.

 

یک نوع دیگر از سنگها، سنگ تراورتن یکی دیگر از انواع سنگهای ساختمانی است که به دلیل بافت غیر متراکم و تخلخلی که دارد در نمای ساختمان بهترین کاربرد را خواهد داشت.

 

سنگ مرمر نیز سنگی است که به دلیل چشم نوازی خاصی که دارد به ساختمان جلوه خاصی می‌بخشد. سنگ مرمر مقاومت خوبی در برابر بارانهای اسیدی ندارند و به همین خاطر در نما استفاده نمی‌شود. هر کدام از این سنگها به دلیل ویژگیهای متفاوتی که دارندبه همین دلیل است که قیمت قیمت سنگ ساختمانی متفاوت است.

رنگ سنگ

دومین عامل موثر در قیمت سنگ ساختمانی رنگ آن است. سنگهای طبیعی دو نوع رنگ دارند: رنگ اصلی و رنگ ثانویه

 

رنگ های اولیه سنگ معمولاً به رنگ هایی گفته می شود که رسوبات در مرحله ی تشکیل سنگ ایجاد می نمایند. و مواد داخل سنگ به کل از این رنگ تشکیل می شوند. رنگ رسوبات ممکن است اولیه یا اصلی و یا ثانویه باشد. رنگهای اولیه رنگی هایی هستند، که رسوبات در موقع پوشیده و مدفون شدن در زیر رسوبات بالایی دارد.

 

و رنگ ثانویه نتیجه تغییرات بعدی است که در رسوبات بوجود می‌آید. و یا اینکه در موقع قرار گرفتن در سطح زمین در اثر هوازدگی بوجود آید. تشخیص رنگهای اولیه و ثانویه در رسوبات اغلب مشکل است. و در بعضی مواقع غیر ممکن می‌باشد. بعضی از رسوبات در موقع دفن شدن به علت وجود سولفید آهن سیاهرنگ هستند. و بعدا به علت تبدیل به مارکازیت و یا پیریت خاکستری رنگ می‌شود. دیگر رسوباتی که به علت دارا بودن مواد ارگانیکی به رنگ سیاه هستند ممکن است به علت تخریب عمل باکتری ها به رنگ خاکستری یا سفید در آیند.

 

همچنین رسوبات قرمز یا قهوه ای که شامل اکسیدهای آهن یا هیدروکسید می‌باشند. در اثر احیا شدن با مواد آلی به رنگ خاکستری در می‌آیند. ماسه سنگها که در زمان مدفون شدن به رنگ سفید اند. ممکن است در اثر اکسید شدن کربنات آهن یا سولفید، در بعضی مواقع به رنگ قرمز درآیند. و بیشتر رسوبات تبخیری که به رنگ سفید یا خاکستری هستند، محتملا به همان رنگ باقی می‌مانند. با توجه به انواع سنگ و مصارف آن در صنایع ساختمان سازی، رنگ آن یکی از موارد بسیار قابل توجه می باشد. و تاثیر بسزایی در قیمت سنگ ساختمانی دارند.

 سایر عوامل را می توانید در مقالات اصفهان سنگ بخوانید.

 اطلاع از قیمت سنگ تراورتن طرق کد 100

اطلاع از قیمت روز سنگ تراورتن کرم عسلی

اطلاع از قیمت سنگ تراورتن طرق کرم روشن

قیمت سنگ تراورتن طرق محمدی راد

قیمت سنگ های تراورتن طرق

انواع سنگ خوبی که می توانیم برای نما معرفی کنیم سنگ های طرق می باشد.

تراورتن ها رنگبندی مختلفی دارند به همین دلیل است که سورت بندی آنها در اصفها نسگ متفاوت است برای اطلاع از قیمت هر سورت می توانید با شماره های 09130000627-03191010627 تماس بگیرید.

 

 

stoneesf بازدید : 14 شنبه 16 دی 1402 نظرات (0)

معرفی سنگ نمای تراورتن

 ساختمان های لوکس زیادی را دیده اید که جلوه ای بی نظیر و شکوهی مثال زدنی دارند. اکثر قریب به اتفاق این ساختمان ها در نمای خود از سنگ تراورتن استفاده کرده اند. بلی همان سنگ کرم روشن زیباست که جلوه ای بینظیر و مثال زدنی به نما ساختمان میبخشد.

چه سنگی در نمای ساختمان استفاده می شود؟

سنگ های لوکسی که در نمای ساختمان استفاده می شوند تراورتن هستند. اما تراورتن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در ادامه به این موضوع می پردازیم .

سنگ تراورتن نوعی سنگ رسوبی و آذرین است. یکی از سنگهای طبیعی حاصل چشمه های زیر زمینی است. یکی از سنگ‌های طبیعی است که از چشمه‌های زیرزمینی، رودخانه‌های زیرزمینی و منابع مختلف آبی دیگر تشکیل می‌شود. این منابع آب حاوی عناصر معدنی، به ویژه کربنات کلسیم هستند که در طی چندین سال به همان روشی که استالاکتیت ها و استالاگمیت ها درغارها تشکیل می شوند، ایجاد می شوند.

 

سنگ تازه تشکیل شده ماده ای صاف و سخت با سطح متخلخل است. این منافذ حاصل خروج گازها، به هنگام تشکیل تراورتن است. پس سنگ تراورتن، نوعی سنگ رسوبی است. که از رسوبات معدنی چشمه های طبیعی به وجود می آید. این نوع سنگ رسوبی در اثر رسوب سریع کربنات کلسیم به نام کلسیت ایجاد می‌شود. سایر مواد معدنی با کلسیت مخلوط می‌شوند تا چرخش ها و حرکت های منحصر به فردی ایجاد کنند، که به تراورتن خاصیت متمایز آن می بخشد. تراورتن یک سنگ طبیعی ظریف است که قرن ها به عنوان مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساختار سنگ تراورتن چیست و چه ویژگی هایی دارد

ساختار سنگ تراورتن چیست؟ باید بدانیم تراورتن دارای چندین ویژگی از جمله بافت، پرداخت، دوام، رنگ و ویژگی های فیزیکی است.

بر اساس ویکی پدیا، تراورتن نوعی سنگ رسوبی می باشد،که توسط چشمه های معدنی ته نشین شده است.

* ساختار سنگ تراورتن یکنواخت و دارای بافتی نرم با سختی کم است. به لطف این ویژگی ها، استخراج و پردازش آن آسان است. چگالی سنگ تراورتن نیز کم است که حمل و نقل آن را آسان می کند. یکی دیگر از ویژگی های بارز این سنگ سوراخ های روی آن است. هر چند ممکن است این تصور پیش آید که تراورتن به لحاظ ظاهری، سنگی با ظاهری کهنه و فرسوده است.

تراورتن ها با روکش های مختلفی پوشش داده می‌شود. و یا پرداخت های متعددی روی آن انجام می‌شود. از جمله پرداخت هایی که روی تراورتن انجام می‌شود . براق کننده است. پرداخت گاهی روی سطح تراورتن صورت می گیرد. نوعی دیگر پرداخت، برس خوردن تراوتن است. پرداخت دیگری نیز وجود دارد که روی بافت تراورتن صورت می گیرد. که درمیان آنها روکش ماتو تراشیده شده، محبوبترین نوع پرداخت روی تراورتن است. زیرا سطح این سنگ را صاف صاف می‌کند.

چرا از سنگ تراورتن در نمای ساختمان و داخل ساختمان استفاده می‌کنند

بعد از این که راجع به این که سنگ تراورتن چیست صحبت کردیم بد نیست بدانیم سنگ ترارورتن چرا در ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای خرید سنگ نما و اطلاع از قیمت سنگ نما با شماره : 09130000627تماس بگیرید

* دوام سنگ تراورتن آن را به یکی از مصالح ساختمانی محبوب برای قرن ها تبدیل کرده است. یکی از معروف ترین ساختمان‌هایی که سنگ تراورتن در آن استفاده شده است، ساختمان کولیزئوم رومی، می باشد. که می توانید تاریخچه دوام آن را مشاهده کنید. مقاومت بالا ی تراورتن آن را به یک ماده ایده آل برای مکان هایی از ساختمان که استفاده زیادی از آن می شود و شرایط بیرونی زیادی مثل رطوبت را تجربه می کند، استفاده کرد. در مکان هایی مانند آشپزخانه و حمام بهترین گزینه استفاده از سنگ تراورتن است.

انواع سنگ تراورتن

تراورتن طرق عسلی

تراورتن طرق کرم روشن

تراورتن طرق شکلاتی

 

 تراورتن طرق

تراورتن طرق یکی از بهترین سنگ های نمای ساختمانی است که به سنگ نمای رومی معروف است این سنگ توسط اصفهان سنگ تولید و عرضه می شود و سورت های متفاوتی دارد که همه با کیفیت هستند.  

سورت های مختلف سنگ تراورتن طرق به شکل زیر می باشد شما برای خرید سنگ تراورتن طرق می توانید تنها با تماس با شماره 098130000627-03191010627  این سنگ ها را سفارش دهید.

تراورتن طرق کد 101

تراورتن طرق کد 100

سنگ تراورتن طرق کد 102  سنگ کرم روشن

سنگ تراورتن طرق کد 104 سنگ عسلی

سنگ تراورتن طرق کد 105

سنگ تراورتن طرق کد 107

سنگ تراورتن طرق کد109

stoneesf بازدید : 12 شنبه 09 دی 1402 نظرات (0)

مرمریت سفید چیست و چه ویژگی هایی دارد

خرید سنگ مرمریت پله سفید به عنوان یکی از سنگهای رایج در پله بسیار مرسوم است. اصفهان سنگ مرجع خرید و فروش سنگ های ساختمانی و سنگ نما ، به صورت مستقیم انواع سنگ مرمریت سفید را عرضه میکند.

مرمریت سفید یکی از مجبو ترین و رایج ترین سنگ های ساختمانی است. که کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی ساختمان دارد. خرید مرمریت سفید از کارخانه به عنوان سنگ سفید ساختمانی گزینه ای مناسب از میان سنگ های نما است .  و رتبه نخست محبوب ترین سنگ های ساختمانی را به خود اختصاص داده است. رنگ سفید این سنگ در مقایسه با سایر سنگهای ساختمانی آنرا در محبوبیت یک پله بالاتر قرار داده است.

 معادن سنگ مرمریت

معادن عظیمی از سنگ های ساختمانی و سنگ نما در کشورمان وجود دارد ، سنگ مرمریت یکی از سنگهای ساختمانی است   که در داخل و خارج ساختمان زیاد به چشم میخورد. اما اعلب معادن این سنگ در استان تهران، اصفهان، فارس، خراسان، آذربایجان شرقی ، مرکزی ، یزد، لرستان، کرمان قرار دارد. که ما را از نیاز به واردات سنگ ساختمانی بی نیاز کرده است.

 ویژگی های سنگ مرمریت سفید

مزایای سنگ سفید زیبایی بی نظیر و منحصر به فرد این سنگ ساختمانی می باشد. با توجه به این ویژگی سنگ مرمریت رو شنایی و درخشندگی زیاد این سنگ در کف پوش فضاهای کوچک و کم نور مناسب است.

ساب پذیری بالا ی سنگ

ساب پذیری سنگ مرمریت یکی از ویژگی های مهم سنگ های سفید ساختمانی محسوب می شود. اگر چه سنگ سفید برای دکوراسیون داخلی ، سنگ پله ، سنگ کف، سنگهای دیوار و سنگ پشت دیوار تلویزیون ، گزینه مناسبی است. از سمتی سنگ مرمریت نسبت به سنگ گرانیت مقاومت کمتری دارد. ولی نسبت به تراورتن رزین کمتر و مقاومت بالاتری برخوردار است. ساب پذیری نسبتا بالا

ساب پذیری از خصوصیات برخی از سنگ‌های ساختمانی است که سنگ‌ مرمریت سفید را نیز شامل می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود تا سنگ، جلاپذیری بالایی داشته و در مدت زمان اندکی پس از ساب، صاف و براق گردد.

 

مقاوم سنگ در برابر حرارت، سایش و فشار

اگرچه سنگ مرمریت سفید در مقایسه با سنگ‌های سختی مانند سنگ گرانیت مقاومت اندکی دارد، اما در مقابل برخی سنگ‌های دیگر مانند تراورتن ، دارای مقاومت نسبتا خوبی است. ولی ویژگی های تراورتن طرق را که بهترین سنگ ساختمانی برای نما است را ندارد. . معایب سنگ‌ مرمریت سفید
سنگ مرمریت سفید، معایب مختلفی نیز دارد. که از میان آن‌ها می‌توان به خش پذیری، تغییر در برابر تحولات آب و هوایی و جذب بالای آب در برخی از انواع آن اشاره کرد. این معایب باعث می‌شود تا در هنگام خرید، نوع مکان مورد استفاده سنگ کاملا مورد بررسی قرار گیرد.

معادن سنگ مرمریت سفید کجاست؟

برای اطلاع از این موارد و خرید سنگ نمای سفید ساختمان می توانید با شماره های 09130000627-03191010627 تماس بگیرید.

 

کاربرد سنگ مرمریت سفید

از آن‌جایی که رنگ سفید، جزو رنگ‌های خنثی طبقه‌بندی شده است؛ می‌تواند با رنگ‌های دیگر به خوبی ترکیب گردد.درباره سنگ هم این موضوع صحت دارد. کاربردهای متعددی را می‌توان برای سنگ مرمریت سفید‌ برشمرد. به عنوان مثال، رایج‌ترین کاربرد آن استفاده به عنوان پوشش کف ساختمان است. صاحبین ساختمانها و مهندسین با استفاده از سنگ مرمریت در هال و پذیرایی فضاهای مسکونی، لابی هتل‌ها، پاساژهای تجاری، اماکن اداری همه و همه می‌توانند جذابیت فوق‌العاده‌ای به ظاهر ساختمان خود ببخشند. باید در نظر داشت که در صورت استفاده از سایز اسلب نیز، فضای مورد نظر زیباتر و در عین حال روشن تر به نظر می‌رسد. در واقع بهترین سنگی که می توان در ساختمان استفاده کرد، مرمریت سفید برای کف است.
به علاوه از این سنگ در موارد دیگری مانند پوشش سطح پله و دیواره‌های داخلی ساختمان، کابینت و کانتر آشپزخانه و تزئین در دکوراسیون داخلی هم می‌توان استفاده کرد. همچنین در صورتی که سنگ مرمریت سفید از سنگهایی فرآوری شده با جذب آب پایین باشد، می‌توان آن را برای ساخت کف و دیواره‌های سرویس بهداشتی، روشویی و کف استخر به کار برد..

 

 

 

stoneesf بازدید : 14 سه شنبه 14 آذر 1402 نظرات (0)

چگونه سنگ مناسب با پروژه خود انتخاب کنیم

در انتخاب سنگ نما و سایر سنگ های ساختمانی که در نقاط مختلف ساختمان شما به کار می رود شما باید به محل نصب سنگ دقت کنید اولین و مهمترین نکته همین است و پس از آن است که سایر آیتم های خرید سنگ اهمیت پیدا میکند.مشخص کردن این مورد به شما کمک می کند تا سنگ مناسب و خوب و مناسبی انتخاب کنید. در ادامه این مقاله از اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ نما و سنگ ساختمانی به توضیح این موضوع می پردازیم که  از کجا سنگ نما و  ساختمانی با قیمت خوب و با کیفیت بالا سفارش دهیم.

 سنگ های ساختمانی و سنگ نما به عنوان بهترین و اصلی ترین بخش در نمای ساختمان است که  می تواند به شکوه و جلوه و حتی قیمت ساختمان کمک شایانی کند.  زیرا استفاده از مصالح در ساختمان یکی از اصلی ترین ویژگی هایست که منجر به سود  آوری و زیبایی و دوام ساختمان می شود.

 

بزرگترین مرکز سنگ ایران

اصفهان یکی از شهر های تاریخی و شناخته شده در سطح جهان است که در دسته بزرگترین و برترین شهر های صنعتی کشور یاد کرد. از لحاظ کارخانجات نیز در صدر کارخانجات سنگبری قرار دارد . به عنوان مرکز خرید سنگ در کشور شناخته می شود. بزرگترین شهرک صنعتی ایران  و خاورمیانه در استان اصفهان قرار دارد و پیشرو در صنعت سنگ نما و ساختمانی است که متنوع ترین و گسترده ترین کالکشن های سنگ نما و ساختمانی را می توانید در این مرکز مشاهده نمایید. بزرگترین انبار سنگ محمود آباد اصفهان ، انبار سنگ اصفهان سنگ است که  واقع در خیابان 20 محمود  آباد قرار دارد. و شما می توانید با تماس با شماره های 09130000627-03191010627 با  این مجموعه بزرگ تماس بگیرید.

سنگ نما را از کجا خریداری کنیم

خرید سنگ، فرآیندی تخصصی محسوب می شود زیرا اطلاع نداشتن از این که چه سنگی را از کجا بخریم و اصلا چه سنگی بخریم ، میتواند از لحاظ مالی و زمان به شما صدمه بزند یکی از مراکز معتبر خرید سنگ نما با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه فروش انواع سنگ ساختمانی و نما، اصفهان سنگ می باشد که شما می توانید قیمت سنگ مرمریت و سنگ های تراورتن را از این مجموعه خریداری نمایید

انواع سنگ مرمریت

سنگ های مرمریت که میتوانید  با بهترین قیمت از اصفهان سنگ خریداری نمایید »

سنگ مرمریت دهبید

سنگ مرمریت دهبید شایان

سنگ مرمریت دهبید کوه سفید

سنگ مرمریت پرشین اسکای

 مرمریت آباده

مرمریت سیلک امپرادو

مرمریت عقیق

مرمریت اسپایدر و...

مرمریت گلدن بلک و  انواع سنگ مرمریت سفید و مشکی  که در راه پله ، کف، پارکینگ کاربرد دارد و یکی از سنگ های پر کاربرد در دکوراسیون داخلی ساختمان است.

سنگ اسکراچ

سنگ بازالت

سنگ چینی سفید

سنگ چینی ازنا

سنگ چینی الگودرز

 سنگ  چینی قروه

سنگ چینی نیریز

خرید سنگ تراورتن

اصفهان سنگ هولدینگ بزرگ سنگ نما و سنگ ساختمانی است، که  گسترده ترین و متنوع ترین کالکشن سنگ های نما و سنگ ساختمانی ایران را درنمایشگاه دایمی سنگ ساختمانی خود واقع در بزرگترین شهرک صنعتی ایران محمود آباد اصفهان به معرض نمایش گذاشته است. متنوع ترین سنگ های نما، سنگ نمای رومی و سنگ نمای کلاسیک را می توانید از این مرکز به صورت غیر حضوری نیز خریداری نمایید. شما می توانید انواع سنگ تراورتن سفید ، سنگ نما کرم وتراورتن کرم روشن و تراورتن شکلاتی را از اصفهان سنگ مرکز سنگ نما خریداری نمایید. برترین و مشهورترین سنگ های تراورتن معادن مختلف ایران را با تضمین کیفیت از اصفهان سنگ خریداری نمایید.

تراورتن عباس آباد

تراورتن ابیانه

تراورتن دره  بخاری

 تراورتن کرم روشن

تراورتن تکاب

تراورتن کردستان

خرید سنگ در تهران

یکی از خدمات ارزنده ای که اصفهان سنگ به صورت غیر حضوری می دهد. امکان خرید آنلاین سنگ ساختمانی و امکان ارسال سنگ به سراسر کشور است. که این موضوع را با امکان خرید غیر حضوری از سایت برای معماران ، انبوه سازان و کاربران و... فراهم آورده است. برای خرید سنگ ساختمانی از تهران، مشهد، اصفهان ، کرمان، تبریز، شیراز  تنها  با یک تماس  با شماره  های 09130000627-03191010627  امکان پذیر شده است.

از کجا سنگ نمای مناسب خریداری کنیم

قیمت سنگ های ساختمانی را از کجا استعلام کنیم ؟هنگامی که تصمیم به خرید سنگ نما دارید با چالش جدید قیمت سنگ نما مواجه خواهید شد و این مطلب به این شکل است که به شما قیمت های مختلفی اعلام میکنند. اما بهترین گزینه برای خرید هر کالکشنی، خرید بی واسطه و مستقیم است.برای خرید بی واسطه سنگ  هم همین موضوع صدق میکند. اگر تمایل دارید از  ارزانترین قیمت سنگ مطلع شوید و سنگ را با قیمت تولید  مستقیم خریداری نمایید ما کارخانه اصفهان سنگ را به شما پیشنهاد می کنیم.

 از چه مکان هایی میتوانید قیمت سنگ نما را استعلام نمایید؟

فروشگاههای ساختمانی: فروشگاههای ساختمانی یکی از مکانهای اصلی برای خرید سنگ نما هستند. این فروشگاهها معمولاً دارای بخشهای ویژهای برای سنگ نما هستند و انواع مختلفی را در اختیار مشتریان قرار میدهند. شما میتوانید به فروشگاههای محلی خود مراجعه کنید..

 فروش آنلاین: با توسعه تکنولوژی و اینترنت، خرید اینترنتی یکی از روشهای رایج برای خرید انواع سنگ نما شده است. شما میتوانید به فروشگاههای آنلاین متعددی دسترسی پیدا کنید که انواع مختلفی از سنگ نما را به فروش میرسانند. از طریق فروشگاههای آنلاین، میتوانید انواع طرحها و رنگها را مقایسه کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

تولید کنندگان و توزیع کنندگان مستقیم: یکی دیگر از راههای خرید سنگ نما، مراجعه مستقیم به تولید کنندگان و توزیع کنندگان مستقیم است. این روش از طریق حذف واسطه ها میتواند در کاهش قیمت و ارائه تخفیفهای ویژه به شما کمک کند. در این روش، میتوانید برای دیدن نمونههای مختلف به شورای سنگ کشور مراجعه کنید و نزدیکترین تولید کنندگان واقع شده در نزدیکی شهر خود را پیدا کنید.

 مشاوره از حرفه ایها: نهایتاً، اگر با هر چیزی در مورد خرید سنگ نما آشنایید ، بهتر است از تجربیات مشاوره حرفه ایه استفاده کنید. معماران، طراحان داخلی و سازندگان میتوانند به شما راهنمایی کنند و انتخاب مناسبی در اختیارتان قرار دهند. آنها تجربیات و دانش قابل اعتمادی در این زمینه دارند و میتوانند به شما در کشف بهترین منابع خرید کمک کنند. از سویی کارشناسان اصفهان سنگ همواره آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

چگونه سنگ مناسب با پروژه خود انتخاب کنیم

انتخاب سنگ  نیاز به اطلاعات فنی و کافی دارد. با کمک یک کارشناس خبره و متخصص کار بسیار ساده ای است کافی است شما محل نصب سنگ خود را به کارشناسان اصفهان سنگ معتبر ترین مرکز سنگ ایران کارخانه اصفهان سنگ اعلام کنید. و پشتیبان مشاوره اصفهان سنگ با توجه به منطقه آب و هوایی که در آن قرار دارید و محل نصب سنگ ، بهترین گزینه را به شما معرفی خواهد کرد. با توجه به فعالیت شفاف و صادقانه کارشناسان اصفهان سنگ شما می توانید به راحتی و بدون دغدغه بی اینکه نگران عدم تجربه کافی در زمینه خرید سنگ دارید. از کارخانه سنگ مورد نظر خود را مطابق با نیاز پروژه و مناسب با منطقه خود انتخاب و خریداری نمایید. همه ی افراد نمیتوانند در همه زمینه ها متخصص باشند اما اصفهان سنگ تخصصی ترین مشاوره خرید سنگ را به شما خواهد داد. تنها یک تماس می تواند در هزینه و زمان شما جهت خرید سنگ مورد نظرتان کمک کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                       

stoneesf بازدید : 14 یکشنبه 07 آبان 1402 نظرات (0)

https://stoneesf.com/product/stones/marmarite/

چه سنگ هایی برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد

سنگ مرمریت، از سنگهایی است که در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.  سوال بسیاری این است که برای هر بخش از ساختمان چه سنگی مناسب است؟ قبل از خرید سنگ باید در نظر داشته باشید که سنگهای ساختمانی دو نوع کاربرد دارند و برخی برای بخش های داخلی ساختمان و بعضی برای بخش های خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

چه سنگهایی را برای داخل ساختمان مناسب است

منظور از داخل ساختمان کف، پله، دیوار های پذیرایی، سرویس بهداشتی و دیوار آشپزخانه است. این مکان ها در معرض شرایط آب و هوایی متعدد مثل رطوبت و گرما و حرارت زیاد هستند. بنابراین سنگ هایی که در این مکان ها استفاده می شود باید در برابر جذب آب، نفوذ پذیری کمی داشته باشد. برای دکوراسیون داخلی ساختمان بیشتر از سنگ مرمریت استفاده می شود. سنگ مرمریت هم برای دکوراسیون داخلی از لحاظ هزینه به صرفه هست و هم زیبایی خاصی دارد.

سنگ مناسب کف ساختمان کدام است

برای کف و پلکان ها به دلیل این که تردد بالایی دارند نیاز هست که سنگ محکم و مقاومی در برابر سایش استفاده کرد.  سنگفرش ها باید قابلیت برش خوردن داشته باشند . سنگهایی با تخلخل که نفوذ پذیری کمی دارند و در برابر شستشو مقاومت از خود نشان می دهند. برای کف ساختمان می توان از گرانیت، سنگ مرمریت و تراورتن و ترامیت استفاده کرد ولی هیچکدام به کارایی سنگ مرمریت نیست.

سنگ های مناسب نمای بیرونی ساختمان کدامند

نمای بیرونی ساختمان، بیشترین مکانی است که از بیرون ساختمان به چشم میخورد. سنگهای مثل سنگ تراورتن بهترین سنگ ها برای نمای بیرون ساختمان است که جلوه ای بی نظیر به ساختمان خواهد داد. خرید سنگ ساختمان  برای نما  البته باید با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی صورت پذیرد.

سنگ مناسب پوشش دیوار های داخلی ساختمان کدام است

دیوار ها یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده، نمای داخلی ساختمان است. به گونه ای بخشی از سازه می باشند که بار اصلی ساختمان را به زمین منتقل می کنند. و عایق صوتی، حرارتی ایجاد حریم خصوصی ، نگهداری ساختمان از سرما و گرما می باشند. دیوار های داخلی ساختمان هم برعکس دیوار های خارجی به طول عمر ساختمان، علیق بودن ساختمان و ... کمک می کند.  پوشش دیوار های داخلی عامل زیبایی ساختمان است. عمدتا برای دکوراسیون داخلی از سنگ مرمریت به خاطر زیبایی و کم هزینه بودن آن استفاده می شود. قابل شستشو بودن سنگ مرمریت از ویژگی های مهم این سنگ است که آنرا به عنوان گزینه مناسب برای دکوراسیون داخلی است.

دیوار پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی در خانه از مهمترین پوشش هایی است که برای نما ساختمان استفاده میشود. برای پشت تلویزیون یا تی وی روم و دیوار شومینه هم سنگ های مرمریت بهترین گزینه محسوب می شوند

دیوار آشپزخانه و سرویس بهداشتی دو موقعیت مکانی است که میتوا ن در انها از سنگ استفاده کرد.

 یکی دیگر از کاربردهای مرمریت استفاده از آن در کف ساختمان میباشد. سنگ فرش های سفید، شکلاتی و مشکی جلوه ای لوکس به ساختمان ، لابی و پله ها خواهد داد.

خرید سنگ مرمریت مستقیم از کارخانه

توصیه ما برای کسانی که میخواهند سنگ مرمریت را با بهترین قیمت خریداری کنند خرید این سنگ از کارخانه است .

شماره تماس اصفهان سنگ

 09130000627-03191010627  بزرگترین مرجع خرید انواع سنگ ساختمانی و نما

stoneesf بازدید : 17 سه شنبه 25 مهر 1402 نظرات (0)

از کجا سنگ ساختمان ارزان قیمت بخریم

اصفهان سنگ یکی ازبزرگترین تامین کنندگان سنگ ساختمانی ارزان قیمت در ایران هولدینگ فعال درحوزه خرید سنگ، بخصوص سنگ مرمریت، سنگ تراورتن، سنگ گرانیت می باشد. پرواضح است که قبل از خرید سنگهای ساختمانی به خصوص سنگ نماهای مرمریت با کیفیت مناسب و قیمت مناسب، نیاز به تحقیق و بررسی دقیق درباره تامین‌کنندگان، نمونه های موجود در بازار و مراکز فروش می باشد.

 

قیمت سنگ ساختمانی ارزان

سنگ‌های ساختمانی مورد بحث سنگهای طبیعی هستند که در ساخت نمای ساختمان استفاده می‌شوند. این سنگ‌ها عموماً از منابع طبیعی استخراج می شوند و به عنوان نما در بسیاری از ساختمانها به کار می روند. سنگ ساختمانی ارزان قیمت هم از همین دسته سنگ ها هستند. برای خرید سنگ ساختمانی ارزان قیمت می توانید با شماره 09130000627 تماس بگیرید.

 

کارخانه اصفهان سنگ به این جهت که خود بزرگترین سنگبری محمود آباد اصفهان را دارد، انواع سنگ ساختمانی را با نازلترین قیمت عرضه می کند. به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان سنگ ساختمانی در کشور است. انواع سنگ مرمریت،سنگ تراورتن، سنگ گرانیت، سنگ چینی ، سنگ ترامیت را می توانید از مجموعه اصفهان سنگ با بهترین و مناسب ترین قیمت و در عین حال بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

برای مطالعه مقالعه تراورتن چیست کلیک کنید

امکان خرید غیر حضوری سنگ

به دلیل هزینه تولید وحمل و نقل و عوامل متعدد دیگر تاثیر گذار در قیمت نهایی سنگ، قیمت تمام شده سنگ برای مجریان در برخی مواقع بشدت بالاست. یکی از امکاناتی که به سهولت خرید سنگ از سراسر کشور کمک میکند امکان خرید غیر حضوری سنگ است. که کارخانه اصفهان سنگ، مرکز سنگ ساختمانی با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه خرید و فروش مستقیم سنگ و با وجود دارا بودن بزرگترین انبار سنگ اصفهان این امکان را فراهم آورده است. و کاربران علاوه بر این که امکان خرید حضوری سنگ های ساختمانی ارزان را دارند می توانند با مراجعه به سایت اصفهان سنگ و یا تماس با تلفن 09130000627  اقدام به خرید غیر حضوری انواع سنگ ساختمانی نمایند.  

 

قیمت سنگ مرمریت

یکی از رایج ترین سنگ هایی که در دکوراسیون داخلی و دیوارها و کف و پارکینگ مورد استفاده قرارمی گیرد، سنگ مرمریت است. قیمت سنگ مرمریت به شدت وابسته به نوع و کیفیت آن است. مرمریت انواع مختلفی دارد، که به تفاوت‌های رنگی و معدن آن برمی‌گردد. درمیان سنگهای ساختمانی، سنگ های مرمریت‌های سفید، مرمریت گلدن بلک، صورتی، سبز و مشکی بسیار معروف هستند و استفاده‌ی گسترده‌ای از این نوع سنگ در صنعت ساختمان و طراحی داخلی می شود.

عوامل متعددی بر روی قیمت سنگ مرمریت تاثیر دارد. ناگفته نماند که درخرید سنگ‌های مرمریت به معیارهای کیفیتی آن نیز توجه شود. انتخاب یک سنگ مرمریت با کیفیت عالی و در عین حال با قیمت مناسب، نیاز به آگاهی و تجربه دارد. بدون شک، مرمریت، به عنوان نماد لوکس و شکوه ساختمان محسوب می‌شود. با جلوه‌ی زیبای طبیعی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، این سنگ علاوه بر استفاده در صنایع ساختمانی، در برخی از مصارف بازار تزئینی و مجسمه‌سازی هم کاربرد دارد.

 

 

خرید مرمریت

شما می‌توانید با مراجعه به سایت اصفهان سنگ و یا کارخانه اصفهان سنگ و یا انبار اصفهان سنگ واقع در قلب سنگ ایران محمود آباد اقدام به انتخاب و خرید سن مورد نظر خود نمایید.

 

خرید سنگ مرمریت مشکی ازکارخانه

یکی از ارزان ترین سنگ های ساختمانی که در عین حال سنگ لوکسی محسوب می شود. سنگ های مرمریت مشکی از زیباترین سنگ های طبیعی برای استفاده در پله و کف و نما می باشند که در هتل ها و ادارات و... مورد استفاده قرار می گیرد.

 به خاطر رنگ تیره آن، معمولاً در دکوراسیون‌های مدرن و لوکس استفاده می‌شود. سنگ مرمریت مشکی دارای بافتی متراکم و مقاوم است که به آن استحکام و دوام بالا را می‌بخشد. به همین دلیل، معمولاً در محل‌های پرمصرف و قابل تردد مانند کف‌سازی و پله‌سازی استفاده می‌شود. سنگ مرمریت مشکی قابلیت استفاده در دیوار‌های داخلی و خارجی را دارد. به طور خاص، در دکوراسیون‌های مدرن و معاصر مورد استفاده قرار می‌گیرد و زیبایی و شیک‌پذیری فضا را افزایش می‌دهد.مرمریت مشکی به عنوان یکی از سنگ‌های زیبا و مقاوم، در بسیاری از صنایع ساختمانی، دکوراسیون داخلی و معماری استفاده می‌شود.

خرید مرمریت آباده از کارخانه

یکی دیگر از سنگ های ارزان، قیمت سنگ مرمریت آباده است. که  برای راه پله  ، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.رایج ترین نوع سنگ مرمریت: سنگ کف مرمریت آباده مانند با ابعاد 30*35 و سنگ پله مرمریت آباده 60*60 می باشند.

خرید مرمریت  روشن از کارخانه

سنگ های مرمریت روشن از پر طرفدارترین سنگ های مرمریت می باشند. که بازتاب نور بالا و توانایی در پخش نور به صورت یکنواخت خصوصیت این سنگ است. این ویژگی، زیبایی و شکوهی در داخل فضا ایجاد می‌کند با اینکه در بازار بیشتر خریداران دنبال سنگ روشن هستند، اما کیفیت و ارزش مرمریت های روشن به استحکام و مقاومت آن است و این یکی از مهم ترین ویژگی هایست  که در قیمت سنگ مرمریت روشن موثر است . جهت استعلام قیمت سنگ مرمریت روشن می توانید با کارشناسان اصفهان سنگ تماس بگیرید.

 

 

خرید مستقیم سنگ مریت  لاشتر از کارخانه

سنگ لاشتر یکی دیگر از سنگ های ساختمان ارزان قیمت است که برای خرید مستقیم سنگ مرمریت لاشتر از کارخانه می توانید به اصفهان سنگ مراجعه کنید.

ویژگی های سنگ مرمریت لاشتر

مهم‌ترین ویژگی مرمریت لاشتر و اغلب سنگ های ساختمانی ارزان، رنگ، شفافیت، شکل، وزن و درجه صافی آن است.

خرید مرمریت نجف آباد از کارخانه  

 

مرمریت نجف آباد سنگی است که به دلیل طرح و طراحی های زیبا و هنرمندانه خود، به عنوان نمادی از ثروت و لوکس بودن در صنعت ساختمان شناخته می‌شود. این سنگ گران قیمت است زیرا استخراج و تهیه آن زمان و هزینه‌بر است. همچنین، طرح های زیبای سنگ مرمریت نجف آباد و تنوع طرحی زیاد آن باعث افزایش تقاضا ی سنگ و از سویی نایابی آن شده است. استفاده از سنگ مرمریت در امور دکوراسیون داخلی و خارجی، هتل‌ها، مساجد و ساختمان‌های تجاری معروف، باعث افزایش تقاضا و همچنین افزایش قیمت آن می‌شود.

 

عوامل موثر در قیمت سنگ های ساختمانی

رنگ سنگ:  بطور کلی رنگ و طرح سنگ تأثیر مهمی در قیمت آن دارد. سنگ های ساختمانی با رنگ‌های خاص و طرح‌های منحصربه‌فرد معمولاً گران‌تر هستند.رنگ سنگ می‌تواند به شدت در قیمت آن تأثیرگذار باشد. رنگ‌های با کیفیت و دارای براقیت و همسانی معمولاً باعث ارزش بیشتر سنگ می‌شوند.

. شفافیت سنگ: در صورتی که سنگ ساختمانی شفافیت بالا و بدون عیوبی داشته باشد، ارزش آن به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. افرادی که به دنبال سنگ‌هایی با ارزش و نمای عالی هستند اغلب روشن و شفافند.

شکل سنگ و ابعاد آن: شکل ساختمان نیز در قیمت آن می‌تواند تأثیرگذار باشد. سنگ هایی با شکل‌های غیرمعمول و طرح های متفاوت مانند اشکی، قلبی یا مارپیچی ممکن است ارزش بیشتری داشته باشند.

وزن سنگ: وزن سنگ نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. سنگ های سنگین‌تر معمولاً قیمت بالاتری دارند. با این حال، وزن تنها یکی از عوامل موثر بر قیمت است و باید با سایر ویژگی‌ها ترکیب شود.

. درجه صافی سنگ ساختمانی: صفا و صیقل سنگ همچنین می‌تواند بر ارزش آن تأثیرگذار باشد. سنگهای که بدون خط و خش و با سطح صاف و براقیت مناسب عموماً ارزش بیشتری دارند.

در نهایت خرید خوب یک هنر است. و خرید سنگ ساختمانی با ارزان ترین قیمت و در عین حال کیفیت بالا هنرمندانه.

 

stoneesf بازدید : 20 شنبه 18 شهریور 1402 نظرات (0)

سنگ مرمریت چیست ؟

 

یکی از سنگ های ساختمانی زیبا سنگ مرمریت است. سنگ های مرمریت یکی از سنگ های تزیینی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان هستند. در حال حاضر هم از سنگ های طبیعی به عنوان یکی از مصالح تزیینی ساختمان استفاده میکنند. این مقاله توسط  یکی از بزرگترین نمایشگاهها سنگ یعنی کارخانه اصفهان سنگ تولید شده است. و به توضیح ویژگی ها و کاربردهای سنگ مرمریت می پردازد.

مرمریت چگونه بوجودمی آید؟

هنگامی که سنگ آهک در معرض حرارت و فشار زیاد قرار می‌گیرد، سنگی تشکیل می‌شود که باعث تبلور مجدد کانی ها ست این سنگ به مقاومت مرمر نرسیده وسنگی است با خصوصیات بین تراورتن و سنگ مرمر. سنگی که از ان حرف می زنیم همان مرمریت یا اونیکس می‌باشد. سنگ فوق متراکم، سخت، و دارای یک الگوی رگه ای منحصر به فرد است. که بسیار مورد توجه طراحان، معماران و سازندگان در سراسر جهان قرار گرفته است.

 

مرمریت ارزان اصفهان سنگ

از همان ابتدا سنگ به عنوان سنگ های  مرمریت یکی از مصالح مهم و اصلی برای ساخت سازها است. در این مقاله به این پرداخته اند که آیا سنگ مرمر و سنگ مرمریت با هم تفاوت دارند؟ جواب مثبت است . سنگ مرمر و مرمریت از لحاظ ساختار، کیفیت ، رنگ و ... با هم متفاوتند. ارزانترین مرمریتی که در بازار موجود است مرمریت اصفهان سنگ است که به صورت مستقیم با تماس با شماره 09925430133 می توانید آنرا خریداری کنید.

کاربرد سنگ مرمریت                            

سنگ های مرمریت، سنگهای تزیینی نرمی هستند و مقاوم زیادی ندارند به همین دلیل از مرمریت ها در نمای ساختمان نباید استفاده کرد زیرا خیلی زود با تماس با رطوبت و گرما از بین می روند. اما برای نمای داخلی و پله بهترین گزینه هستند به همین دلیل است که از آنها می توان در کف ساختمان و دیوار های داخلی و مشابه آن استفاده برد.

قیمت مرمریت را از کجا ببینیم

سنگ ها هم از سایر موارد مستثنی نیستند و نوسانات قیمت زیادی را تجربه میکنند یکی از راههای استعلام قیمت تماس با مشاورینی است که در کار عرضه سنگ مرمریت فعال هستند.برای دریافت مشاوره رایگان شما می توانید به شماره 09925430133 تماس بگیرید.

stoneesf بازدید : 17 یکشنبه 12 شهریور 1402 نظرات (0)

https://stoneesf.com/product/stones/marmarite/

سنگ مرمریت چیست ؟

 

یکی از سنگ های ساختمانی زیبا سنگ مرمریت است.سنگ های مرمریت یکی از سنگ های تزیینی برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است. در حال حاضر هم از سنگ های طبیعی به عنوان یکی از مصالح تزیینی ساختمان استفاده میکنند . این مقاله در یکی از بزرگترین نمایشگاهها سنگ یعنی کارخانه اصفهان سنگ تولید شده است. و به توضیح ویژگی ها و کاربردهای سنگ مرمریت می پردازد.

از همان ابتدا سنگ به عنوان سنگ های  مرمریت یکی از مصالح مهم و اصلی برای ساخت سازها است. در این مقاله به این پرداخته اند که آیا سنگ مرمر و سنگ مرمریت با هم تفاوت دارند؟ جواب مثبت است . شما می توانید برای اطلاع از تفاوت های مرمر و سنگ مرمریت به مقاله با همی مضمون در اصفهان سنگ منتشر شده است مراجعه کنید.

کاربرد سنگ مرمریت

کاربردهای سنگ مرمریت یکی از اصلی ترین کاربردهای سنگ مرمریت در نماهای داخلی است. سنگهای مرمریت مقاومت زیادی در برابر فشار ، گرما و آب ندارند به همین دلیل است که در شرایط جوی مرطوب نباید از  آن هااستفاده کرد . برای اطلاع از کاربردهای متعدد دیگر سنگ های مرمریت به مجموعه مقالات اصفهان سنگ مراجعه نمایید

انواع مرمریت

 نام دیگر سنگ مرمریت اونیکس است. سنگهای مرمریت انواعی دارد. سنگ مرمریت چینی : یکی از انواع سنگهای مرمریت چینی دارای بافتی با بلورهای ریز هم اندازه دارند. سنگ چینی خاکستری، کریستال خود از انواع مرمریت های چینی می باشد.

سنگ مرمریت ابری ، سنگ مرمریت ابرو بادی ، سنگ مرمریت موجدار و بدون موج ، سنگ مرمریت کریستال اینها از مهمترین انواع سنگ مرمریت می باشند.

مزایا و معایب استفاده از سنگ مرمریت

همانطور که گفته شد سنگ مرمریت نسبت به شرایط آب وهوایی آسیب پذیر است. سنگ های  مرمر معادن گسترده ای در سطح جهان دارند. معادن آن ایتالیا، اسپانیا، یونان، ترکیه و هند، ایران است.

 برای اطلاع از این که مهمترین معادن سنگ ایران در کدام شهر ها است می توانید به مقالات اصفهان سنگ مراجعه کنید.

خرید  سنگ مرمریت به صورت آنلاین

کارخانه اصفهان سنگ ، به منظور سهولت دسترسی کاربران علاوه بر اینکه از کاربران دعوت میکند به صورت حضوری از نمایشگاه دایمی سنگ اصفهان دیدن کنند امکان خرید غیر حضوری و آنلاین سنگ مرمریت را نیز فراهم کرده است. برای اطلاع از نحوه خرید و شرایط غیر حضوری سنگ مرمریت به سایت اصفهان سنگ مراجعه فرمایید.

 

stoneesf بازدید : 18 پنجشنبه 02 شهریور 1402 نظرات (0)

معرفی مرکز خرید سنگ نمای ساختمان در ایران و اصفهان

مجموعه اصفهان سنگ یکی از بزرگترین مجموعه‌های سنگ واقع در محمود آباد اصفهان است.اصفهان سنگ دارای انباری به مساحت 2500 متر مربع  است که یکی از بزرگترین و اولین انبارهای توزیع کننده سنگ نمای ساختمان را در اختیار دارد.

اصفهان سنگ

به عنوان بزرگترین انبار سنگ نمای ساختمانی اصفهان که انواع سنگ های ساختمانی مورد تقاضا را در کمترین زمان برای مشتری تامین نماید. شما با مراجعه به سایت اینترنتی اصفهان سنگ می‌توانید تصاویر با کیفیت سنگ نمای ساختمان را مشاهده نمایید. همین‌طور با مراجعه به مقالات راهنمای سنگ اصفهان سنگ با ویژگی های مختلف انواع سنگ های نما، کاربردهای سنگ‌های ساختمانی آشنا شوید وهمین‌طور با اطلاعات کامل سنگ نمای مناسب پروژه خود را تهیه نمایید .با مطالعه راهنمای خرید سنگ نمای ساختمان اطلاعات جامعی راجع به انواع سنگ نمای ساختمان کسب خواهید کرد و معروفترین سنگ های نمایی که بسیاری معماران و پیمانکاران در نمای اغلب ساختمانها مورد استفاده قرار می دهند را بشناسید واز اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ نمای ساختمانی تهیه نمایید. در مجموعه بزرگ اصفهان سنگ انواع سنگ تراورتن عباس آباد، تراورتن حاجی آباد، تراورتن دهشیر، تراورتن رامشه، تراورتن ابرکوه، تراورتن میاندوآب، تراورتن ابیانه ،تراورتن تکاب را عرضه می کند.

تراورتن ایستاتیس

محصول اختصاصی و تولید مستقیم اصفهان سنگ تراونیکس و تراورتن ایستاتیس می باشد. انواع گرانیت با بهترین کیفیت و قیمت واقعا اقتصادی در مجموعه اصفهان سنگ عرضه می شود.

انواع ترامیت و مرمریت از دیگر سنگ های ساختمانی و نما هستند که می توانید از مرکز خرید اصفهان سنگ با بهترین قیمت خریداری نمایید .

چرا از اصفهان سنگ، سنگ نمای ساختمان پروژه خود را تهیه و خریداری کنیم ؟

اصفهان سنگ ارزانترین سنگ مرمریت اصفهان را عرضه می‌کند.  با دارا بودن بزرگترین انبار سنگ نمای ساختمان یکی از بزرگترین و در واقع اولین انبار های محمود آباد اصفهان متنوع ترین سنگ های نمای ساختمانی را در خود جای داده است و به عنوان اولین تولید کننده سنگ ایستاتیس امکان خرید آنلاین و مستقیم سنگ را برای کاربران فراهم کرده است و همینطور برای سهولت دسترسی کاربران عزیز امکان ارسال به تمامی نقاط شهر را در ناوگان حمل  نقل خود قرار داده است.

مجموعه اصفهان سنگ با بیش از ده سال فعالیت در زمینه تولید و خرید سنگ نما ی ساختمانی علاوه بر توزیع سنگ هدف خود را ارائه بهترین خدمات به کاربران، معماران، پیمانکاران  قرا داده است. خرید از اصفهان سنگ این امتیاز را برای کاربران دارد که شما مستقیم از تولید کننده و با بهترین قیمت سنگ نمای ساختمان مناسب پروژه خود را خریداری کنید. امتیاز و برتری دیگر اصفهان سنگ نسبت به سایر رقبای خود این است که دارنده بزرگترین انبار سنگ کشور است که در خود سنگ های بنای ساختمانی فراوانی از معادن مختلف تمام شهرها جای داده است و شما سنگ هر معدنی را که بخواهید می توانید در انبار سنگ اصفهان سنگ، پیدا کنید انواع سورت های سنگ با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اصفهان سنگ به فروش می رسد. از سوی دیگر کارشناسان اصفهان سنگ همواره آماده مشاوره رایگان به تمام کاربران عزیز هستند. برای خرید سنگ نما و در یافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن 09925430133 تماس بگیرید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 789
  • بازدید کلی : 920